فیلمبرداری بخش‌هایی از آخرین قسمت رومانس خون‌آشامی «گرگ و میش» در ریودوژانیرو با اعتراض گروهی از اهالی این شهر روبرو شده است.

به گزارش خبرآنلاین، رسانه‌های محلی روز دوشنبه گزارش دادند تعدادی از اهالی شهر از مزاحمت‌های گروه فیلمبرداری این پروژه سینمایی به ستوه آمده‌اند.

این روزها صحنه‌هایی از «ماجرای دنباله‌دار گرگ و میش 4: سپیده‌دم» در منطقه «لاپا» در ریودوژانیرو در حال فیلمبرداری است. تعدادی از اهالی این منطقه روز یکشنبه یک دست‌شویی قابل حمل گروه فیلمبرداری را آتش زدند. آنها می‌گویند حضور این گروه باعث شده رفت و آمد به خانه‌هایشان مشکل شود.

ماه اوت پیش در نزدیکی هتل محل اقامت گروه سازنده «گرگ و میش» یک درگیری خونین میان گروه‌های تبهکار صورت گرفت و از آن زمان اقدامات امنیتی برای مراقبت از اعضاء گروه بیشتر شده است.

پیش‌بینی شده فیلمبرداری آخرین قسمت «گرگ و میش» با بازی کریستن استیوارت و رابرت پاتینسن حدود یک میلیون دلار به اقتصاد ریودوژانیرو تزریق کند.

این فیلم در دو قسمت اکران خواهد شد، فیلم اول با عنوان رسمی «ماجرای دنباله‌دار گرگ و میش: سپیده‌دم - قسمت 1» از 18 نوامبر 2011 اکران می‌شود و فیلم دوم 16 نوامبر 2012 به سینماها می‌آید.        

«سپیده‌دم» را بیل کاندون بر اساس چهارمین و آخرین قسمت مجموعه کتاب‌های «گرگ و میش» نوشته استفنی مایر کارگردانی می‌کند. در قسمت آخر بلا دختر نوجوان و فانی با ادوارد خون‌آشام ازدواج می‌کند و آنها صاحب دختری نیمه‌انسان-‌نیمه خون‌آشام به نام «رنسمی» می‌شوند.

سه فیلم اول این مجموعه شامل «گرگ و میش»، «ماه نو» و «خسوف» بیش از 6/1 میلیارد دلار در دنیا فروش داشتند. تاکنون بیش از 100 میلیون نسخه از چهار جلد «گرگ و میش» به فروش رسیده است.

خبرگزاری فرانسه / 8 نوامبر

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 107070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۳
    1 0
    خيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييلي قشنگه.خيلي دوستش دارم عشقاي وحشي رو خيلي دوست دارم
  • بدون نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۰
    0 0
    لابد تزریق یک میلیون دلار واسه برزیلیها کمه که تازه شاکی هم شدن هر چیزی لیاقت میخواد