تساوی بدون گل در داربی منچستر باعث شد تا چلسی پس از پیروزی یک بر صفر خود بر فولام، فاصله اش را در صدر جدول لیگ برتر افزایش دهد.

یک گل 'میشل اسین' برای چلسی پس از گذشت نیم ساعت از بازی با فولام باعث شد تا تیمش پس از شکشت یکشنبه گذشته برابر لیورپول، خود را باز یابد و پس از توقف منچستر یونایتد در یک شهرآورد کسل کننده و بدون گل، یک فاصله چهار امتیازی در صدر جدول ایجاد کند.

اما شادی چلسی از پیروزی خود با دریافت یک کارت قرمز از سوی اسین زننده گل پیروزی بخش این تیم در اواخر بازی خراب شد. اما در شهر آورد منچستر در ورزشگاه ایست لاندز فرصت چندانی برای گلزنی سیتی و یونایتد پیش نیامد. آلکس فرگوسن سرمربی منچستر یونایتد از عدم پیروزی شیاطین سرخ در این شهرآورد ابراز ناخشنودی کرد. وی گفت: «بخشی از فوتبالی که ما بازی کردیم بسیار خوب بود-- ما بسیار اعتماد به نفس داشتیم؛ در نواختن توپ هماهنگی خوبی داشتیم. اما باید فرصتهایی خلق می کردیم و در این بازی پیروز می شدیم  و از این جهت ما از ابتدای بازی تنها دو فرصت به دست آوردیم که این، بسی مایه نا امیدی ما است.»

در حالی که دوازدهمین هفته از لیگ برتر انگلیس پشت سر گذاشته شده است چلسی با 28امتیاز صدرنشین است و منچستر یونایتد و آرسنال هرکدام بترتیب با چهار و پنج امتیاز کمتر در تعقیب این تیم هستند. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 107565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =