۰ نفر
۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۰۶:۴۴

جرج بوش به سرقت بخش‌هایی از مطالب کتاب خاطرات خود از منابع دیگر متهم شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر رئیس جمهور سابق آمریکا به سرقت بخش هایی از کتاب ها و مقالات مختلف و گنجاندن آنها در کتاب خاطرات خود متهم شد. به نوشته پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق الاوسط لندن این اتهامات در حالی به بوش نسبت داده می شود که کتاب وی از چند روز پیش در بازار عرضه شده است.
پایگاه اینترنتی هافینگتون پست بخش هایی از کتاب بوش را منتشر کرده است که در کتاب های دیگر نیز وجود دارد که از آن جمله می توان به ماجرای دیدار حامد کرزای رئیس جمهور افغانستان با یکی از سران تاجیک اشاره کرد.
رایان گریم ازنویسندگان هاوینگتون پست با اشاره به نمونه های دیگری از روایاتی که بوش در کتاب خود آورده است و در کتاب های دیگر نیز وجود دارد می افزاید هدف از نوشتن خاطرات آن است که نویسنده حوادث را از زبان خود تعریف کند اما کتاب بوش از روایاتی تشکیل شده است که افراد دیگر آنها را روایت کرده اند که این امر نوشته های وی را درباره آن زمان زیر سوال می برد. در همین حال ناشر کتاب بوش ضمن رد این اتهامات تشابه بخش هایی از آن با آنچه در کتاب ها و مقالات دیگر آمده است را نشان دهنده دقت خاطرات بوش می داند وی می افزاید نمی توان بوش را به سرقت ادبی متهم کرد زیرا وی حوادث را از زبان خود تعریف می کند حتی اگر این حوادث در جای دیگر نیز روایت شده باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 108478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =