در فاصله چهار روز مانده به پایان بازیهای آسیایی با سه طلایی که اسکیت بازان تایوانی و تک مدال طلایی که دوچرخه سواری این کشور گرفتند جایگاه ایران به رتبه پنجم جدول توزیع مدال‌ها تنزل کرد.

در حالی که شنبه بازیهای آسیایی گوانگجو به پایان می‌رسد امروز صبح سه اسکیت باز و یک دوچرخه سواری تایوانی در ماده‌های مختلف به چهار مدال طلا رسیدند تا جمع مدال‌های طلای تایوانی‌ها به عدد 12 برسد.

تایوان در حالی جایگاه چهارم ایران را از آن خود کرد که اختلاف در سه مدال نقره باعث حضور ایران در جایگاه پنجم شده است. در حال حاضر تایوان با 12 مدال طلا، 11 نقره و 29 برنز در جایگاه چهارم قرار دارد و کاروان ایران با 12 طلا ، 8 نقره و 15 برنز در جایگاه پنجم ایستاده است.

با این حال کشتی آزاد ایران در پنج وزن و همچنین ورزشکاران ایران در رشته‌های کاراته ، بوکس و قایقرانی شانس کسب مدال طلا دارند و احتمال بازگشت ایران به رتبه چهارم همچنان وجود دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 110514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۲
    0 0
    جون نظر نداشنین یه چی نوشتم روحیه بگیرین
  • ایراننژاد IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۲
    0 0
    واقعا فاصله ورزش ما با دنیا زیاد شده، بایستی خیلی تلاش کنیم. تازه در این بازیها ورزشکاران ما خیلی خوب درخشیده اند. این کشور تایوان 23 میلیون جمعیت دارد با مساحتی حدود 36000 کیلومتر مربع! در فوتبال هم به تیم امید ژاپن باختیم ، واقعا بایستی فکری ریشه ای بحال ورزش کرد.