پورش برای تجهیز و توسعه یکی از مراکز تحقیقاتی خود در ویسچ آلمان نزدیک به 200میلیارد تومان هزینه خواهد کرد. نمونه‌های هیبریدی 918 Spyder یکی از اولین تولیدات این مرکز و سیستم جدید آن خواهند بود.

محبوبه عمیدی: پورش هفته گذشته اعلام کرد برای تجهیز و توسعه یکی از مراکز تحقیقاتی این شرکت در ویسچ، آلمان نزدیک به 200میلیارد تومان هزینه خواهد کرد. شایع شده یکی از اولین محصولاتی که در این مرکز بهبودیافته تولید خواهد شد، نمونه‌های هیبریدی 918 Spyder خواهند بود.

مرکز تحقیقات پورشه، ویسچ، آلمان

به گزارش سی.نت، این سرمایه‌گذاری بخشی از ساختمان‌های تازه مانند تونل باد جدید، مرکز هنری و طراحی خودرو و تکمیل مرکز یکپارچه‌سازی الکترونیکی را در برخواهد گرفت و به 3000 نیروی انسانی مشغول به کار در این مرکز حدود 100 نیروی تازه را اضافه خواهد کرد.

پورشه اسپایدر 918

ولفگانگ دورهایمر، یکی از اعضای پنل مدیریتی طراحی و عضو تحقیق‌و‌توسعه این شرکت می‌گوید: «این سیستم جدید به ما اجازه می‌دهد همچنان در طراحی و آیرودینامیک حرف اول بزنیم و در طراحی بهترین باقی بمانیم. طراحی جالب توجه و آیرودینامیک مناسب همیشه جزیی از مزیت‌های پورشه بوده است».

مطابق اعلام پورش بخش اعظم این فضای تازه در اختیار طراحان قرار خواهد گرفت تا فرصت بهتری برای پاسخ به درخواست‌های خریداران پورش و بهبودهای مورد نظر آنها فراهم شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 111347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =