رییس مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی روز چهارشنبه در چابهار، آن را اقدامی ددمنشانه و هدفمند و در راستای اختلاف‌افکنی میان اهل تسنن و تشیع دانست.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خانه ملت، 'علی لاریجانی' بعد از ظهر روز چهارشنبه در مراسم عزاداری تاسوعای حسینی روستای ابرجس شهر قم با اشاره به حادثه تروریستی در چا‌بهار گفت: هدف تروریست‌ها از ترور مردم عادی در چا‌بهار، اختلاف افکنی میان شیعه و سنی است.

وی با بیان اینکه هیچ انسان با وجدانی در مراسم تاسوعای حسینی چنین رفتار مذبوحانه و ددمنشانه‌ای را انجام نمی‌دهد، تصریح کرد: این رفتارها تنها از رژیم صهیونیستی و آمریکا برمی‌آید.

رییس قوه مقننه کشورمان همچنین به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای اشاره و تاکید کرد: تروریست‌ها چندی پیش نیز دانشمندان هسته‌ای کشور را با اقدامات کور خود به شهادت رساندند به خیال اینکه به ایران ضربه بزنند.

وی تاکید کرد: تروریست‌ها و حامیان آنها بدانند و متوجه باشند که هر چقدر چنین رفتارهای خشنی انجام دهند، مردم ایران را در رسیدن به اهدافشان مصمم‌تر و در راهی که می‌روند، پایدارتر می‌کنند.

/30

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 116151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام CA ۲۱:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۴
    0 0
    اين تروريستها مدعي دفاع از مردم سيستان بلوچستان هستند ولي عملا بر انها ظلم ميكنن وهم شهريانشان را در ماه حرام ودر روز تاسوعاي حسيني به شهادت ميرسانند .اينها همان هايي هستند كه يك روز جوانان مارا با مواد مخدر از پاي در مياورند وروز ديگر با چنين اقدامات ننگيني .