تیم والیبال پیکان ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان از سد الاهلی مصر(نماینده قاره آفریقا) گذشت.

نماینده والیبال ایران و آسیا در دومین بازی خود در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان که در ورزشگاه الغرافه دوحه برگزار شد، در سه ست پیاپی و با نتایج 25ـ20،‌ 25ـ19 و 25ـ19 حریف مصری خود را مغلوب کرد.

با این پیروزی تیم پیکان به صورت موقت به صدر جدول گروه A رقابت‌ها راه یافت. از این گروه نمایندگان لهستان و امارات امروز رقابت خواهند کرد.

پیکان در آخرین بازی دوره مقدماتی خود یکشنبه 28 آذر از ساعت 19 مقابل العربی قطر به میدان می‌رود.

نماینده ایران و آسیا نخستین دیدار خود در این دوره از پیکارها را با نتیجه نزدیک 3 بر 2 به بلاچوف لهستان که نایب قهرمان دوره پیشین بازی‌هاست، واگذار کرد.
بازیکنان پرسپولیس در هیئت فرهاد کاظمیفرهاد کاظمی سرمربی با سابقه فوتبال ایران جزو فوتبالی هایی است که هر سال مراسم سوگواری امام حسین(ع) و یارانش را در زادگاهش یعنی محله قدیمی جوادیه تهران برگزار می کند. هیئت متوسلین به حضرت زینب(س) جزو هیئت های معروف تهران است که کاظمی بانی آن است و معمولا در مراسم هایی که در این هیئت برگزار می شود چهره های سرشناس ورزشی حضور دارند.

در چند شب گذشته چند بازیکن پرسپولیس از جمله مازیار زارع، سپهر حیدری، جلال اکبری، علیرضا محمد و رضا نورمحمدی در هیئت کاظمی حضور پیدا کردند تا عزاداری کنند. پرسپولیسی ها بعد از پایان مراسم با کاظمی صحبت می کردند و حرف های آن ها در مورد وضعیت پرسپولیس و فوتبال ایران در نوع خودش جالب بود.

151 ب

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 116381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام GB ۱۲:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۶
    0 0
    چه ربطی به هیت فرهاد کاظمی داره این خبر