قطبی که شنبه صبح همراه تیم ملی به قطر می‌رود، دیگر به ایران بازنخواهد گشت.

گروه دل شیر که متعلق به افشین قطبی است، دیشب برای سرمربی تیم ملی جشن گودبای پارتی گرفت. قطبی قرار است صبح شنبه همراه تیم ملی به قطر برود و تا شروع جام ملت‌ها آنجا می‌مانند. بعد از پایان کار تیم ملی ایران در جام ملت‌ها، قطبی دیگر به ایران برنمی‌گردد و به همین دلیل او برای خود یک جشن خداحافظی گرفت.

این جشن در رستورانی در خیابان فرشته تهران گرفته شد و قرار بود در آن علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، ستاره‌های تیم ملی مثل نکونام و شجاعی و هنرمندانی مثل رضا عطاران، هنگامه قاضیانی، نیکی کریمی، مصطفی زمانی و علیرضا عصار حضور داشته باشند. اما نه تنها علی کفاشیان به این مراسم نرفت، بلکه از شجاعی و نکونام هم خبری نشد. ایمان مبعلی و محمدرضا خلعتبری ستاره‌های فوتبالی این مراسم بودند.

از هنرمندان هم هادی کاظمی و عارف لرستانی در این مراسم حضور داشتند. ضمن این‌که اعضای کادر فنی تیم ملی نیز به این جشن رفته بودند.

قطبی در این مراسم گفت: «من ادبیات جدیدی را به فوتبال ایران اضافه کردم. سعی کردم شور و هیجان را بیاورم و همه را به همدلی وادار کنم.»

گزارش کامل این مراسم را به زودی در خبرآنلاین می‌خوانید.

/40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 118046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۲
    0 0
    تیم ملی بعد از اردوی قطر 13 دی به ایران برمی‌گرده و قطبی هم به ایران میاد و بعد از خط خوردن 4 بازیکن تیم برای جام ملت‌ها اعزام میشه. وگرنه کدوم تیم سه هفته زودتر برای بازی‌ها میره قطر که تیم‌ملی ایران بره؟
  • بدون نام IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۲
    0 0
    عجب فوتبالی داریم ما اینم از آقای قطبی پول و گرفت و تیم ول کرد به امان خدا.آقا گود بای پارتیم میگره
  • moji IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۲
    0 0
    man ke motmaenam to asia to 4ta team avval nistim hala in mire vase khodesh jashn migire badam mige man shooro hajan avordam hame chio be sokhre gerefte engar na engar k morabie ye teamie k to gharbe asia hichi nashod badam mire japon bikhial mardom iran ye ozrkhaie alakiam mikone tamom ine vaghiate team ma motmaen bashid bazikoni to team be harfesh nemikone chon hame midonan ke ghotbi raftanie taze gharardadesham baste
  • علی IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۳
    0 0
    خیلی خوشحالم دیگه یک آنالیزور مربی تیم ملی نیست و میخوایم از دستش راحت بشیم
  • بدون نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۳
    0 0
    چه اعتماد به نفسی داری تو!!
  • بدون نام IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۳
    0 0
    به نظرم قطبی یه عذرخواهی به ملت ایران بدهکاره که مثل علی دایی تا دو سال بعد پای تیم ملی واینساد و دنبال پولش تا شکایت به فیفا نرفت!!
  • بدون نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۳
    0 0
    راجع به ايويچ دنيزلي و برانكو هم بد ميگفتيد الان همه آرزو دارن كه اينا بياين.يكي دو سال ديگه هم حسرت رفتن قطبي رو مي خوريد
  • بدون نام IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۳
    0 0
    بره راحت شيم
  • مهدی IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۳
    0 0
    برو مردک آمریکایی
  • seyed IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۱
    0 0
    خدمت آقایون و خانم های بی نام سلام. افشین پول کارشو گرفت.پولی که حقش بود.در ازای قهرمانی پرسپولیس بعد از 6 سال پولشو گرفت.کاری که به قول شما ها یک آنالیزور انجام داد رو در عرض 5 سال هیچ مربی انجام نداد. افشین جان نوش جونت.برو حلش. ببر. الان هم بعد از 35سال می خواهد ایران رو قهرمان کنه البته اگه شماها و به اصطلاح ناکارشناسان اجازه بدهید.