علی محمد بزرگواری در نطق امروز خود به دلیل اینکه دولت وزیر خارجه ندارد، به رئیس جمهور در مورد رابطه با انگلیس تذکر داد و خواستار منتفی شدن هرگونه مماشاتی شده و پیشنهاد اخراج سفیر انگلیس را مطرح کرد.

به گزارش خبرآنلاین، نماینده کهکیلویه و بهمئی، خطاب به محمود احمدی‏نژاد گفت: بیش از این مدارا و مماشات با انگلیس برای مشتی آقازاده ولخرج در انگلیس روا نمی‎باشد.

وی با اشاره به اینکه سایمون گس سفیر کنونی انگلیس، نوه همان کسی است که با شاه معدوم معاهده امضا می‎کرده است، ادامه داد: به دلیل اظهارات مداخله جویانه این فرد در امور داخلی ایران، باید وی را به عنوان یک عنصر نامطلوب، از کشورمان اخراج کنید.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در بخش دیگری از نطق خود از 9 دی‏ماه به عنوان روز رو سیاهی سران فتنه و خجالت زدگی آنهایی یاد کرد که دوپهلو حرف می‌زنند.

نماینده کهکیلویه و بهمئی با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‏ها با بیان اینکه این قانون با حمایت قاطع رهبری دنبال می‎شود، ادامه داد: مجریان این طرح در اجرای آن، اقشار آسیب پذیر را هم مد نظر داشته باشند و وعده‎هایشان به نمایندگان را عملیاتی کرده و شیب اجرا را کندتر کنند.

بزرگواری همچنین خواستار اجرای تعهدات دولت در سفرهای استانی اش شد.

/28111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 118630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الف IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
    0 0
    باشه چشم...منتظر شما بودیم
  • کامران IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
    0 0
    آفرین بر نماینده پیرو ولی فقیه
  • هومن IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
    0 0
    نماینده ولایت مدار یعنی این