با تلاش ماموران انتظامی شهرستان رودبار استان گیلان، فردی که از طریق عابر بانکها وجوه مردم را سرقت می کرد شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ پاسدار رحیم شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در مصاحبه ای با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس، از شناسایی و دستگیری یک سارق عابر بانک در رودبار خبر داد.

سرهنگ شعبانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از عابر بانکها، مأموران انتظامی این شهرستان موضوع را بطور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی رودبار افزود: در همین راستا ماموران کلانتری 14 لوشان در اجرای طرح کنترلی خود پردازها به فردی که در نزدیکی یکی از خودپردازها بود مشکوک و وی را دستگیر نمودند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری ، در تحقیقات اولیه اعتراف نمود که از بیسوادی افراد کهنسال سوء استفاده نموده و در فرصتی مناسب از کارتهای عابر بانک آنان مبالغی را به حساب خود واریز میکرد.

این مقام آگاه بیان داشت: پس از استعلام از پلیس آگاهی مشخص شد که متهم دارای سوابق قبلی سرقت و کلاهبرداری می باشد.

سرهنگ شعبانی در پایان از مردم خواست که هنگام استفاده از عابر بانک ها ، کارت های خود را در اختیار افراد غریبه و سودجو قرار نداده و هر چند وقت یکبار رمز کارت خود را تغییر داده و هرگونه موارد مشکوک را سریعاً به پلیس اطلاع دهند.

گفتنی است، متهم در تحقیقات پلیس به سرقت 380 هزار تومان به این روش اعتراف نمود و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

/56

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 118855

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =