امیر حسین پیروانی به جمع مربیان تیم ملی فوتبال امید ملحق شد.

پس از آن که انتقادهای زیادی از کمیته تیم‌های ملی بابت انتخاب هومن افاضلی به عنوان مسئول تیم امید شد، نام امیرحسین پیروانی هم وارد لیست مربیان این تیم شد. دیروز کمیته تیم‌های ملی اعلام کرد تا زمانی که نام سرمربی تیم ملی امید اعلام شود، هومن افاضلی مسئول این تیم خواهد بود. پس از آن کارشناسان زیادی به خاطر این موضوع انتقاد کردند که افاضلی کارنامه قابل توجیهی در مربیگری ندارد و نباید در راس کادر فنی تمی امید باشد. حالا و در شرایطی که کمتر از 24 ساعت از این انتقادها می‌گذرد فریدون معینی، سرپرست کمیته تیم های ملی فوتبال از حضور امیرحسین پیروانی در کادر فنی تیم ملی امید خبر داد.

سرپرست کمیته تیم های ملی فوتبال گفت: «کادر فنی تیم ملی امید به مربیگری پیروانی، افاضلی، طاهری و طباطبایی، تمرینات تیم ملی امید را زیر نظر دارند. این تیم با قدرت تمرینات خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی 2012 لندن پیگیری می کند. 24 بازیکن تمرینات خود را زیر نظر افراد فوق پیگیری خواهند کرد تا در اسرع وقت بتوانیم سرمربی این تیم را انتخاب کنیم. شرایط فعلی نیز به دلیل عقب نماندن بازیکنان از شرایط تمرینی است.»

قرار دادن نام امیر حسین پیروانی در لیست مربیان تیم امید می‌تواند برای کم کردن انتقادها باشد؛ هرچند که صبح همین امروز علی کفاشیان گفته بود که پیروانی به خاطر برادرش حاضر نشده به همکاری‌اش با تیم امید ادامه دهد.

40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 119027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۶
    0 0
    حالااین خیلی کارنامه قابل توجهی داره !!!!؟؟
  • سعيد IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۷
    0 0
    تيم اميدباكادري اميد!!!!!!!!واقعاتيتربرازنده اي واسه اين انتخاب فدراسيون يا كميته فني نيست؟