مردی که قصد خودکشی از طبقه نهم ساختمانی در نیویورک را داشت به شکل معجزه آسایی نجات پیدا کرد .

ونجلیس ایکاپاتوس 26 ساله از ارتفاع 50 متری ساختمانش در خیابان چهل و پنجم غربی سقوط کرد اما درعوض اینکه لحظاتی بعد جان بسپارد روی تله ای از زباله فرود آمد . او به بیمارستان بلو منتقل شد و حالش رضایت بخش گزارش شده است .تجمع زباله ها در برخی از خیابانهای نیویورک به بیش از سه متر می رسد و به خاطر طوفان شدید در این شهر بیش از یک هفته است که زباله ها چمع آوری نشده است . شهرداری نیویورک اعلام کرده که از امروز کار جمع آوری زباله ها به شکل عادی از سر گرفته خواهد شد.جان دوهرتی در مورد موضوع جمع آوری زباله ها گفت :"ما باید این کار را در کوتاه ترین زمان انجام دهیم تا شرایط را برای عبور و مرور بهتر فراهم کنیم."

اما پلیس قصد دارد بازجویی از ایکاپاتوس را هر چه زودتر آغاز کند تا دلیل خودکشی او مشخص شود . اینگرید سوپراک یکی از همسایگان این یونانی ناامید گفت :"نمی توانم باور کنم زباله های نیویورک جان کسی را نجات دهد . اگر زباله ها به موقع جمع آوری شده بود حالا او  دیگر در کنار ما نبود . من  برای اولین بار از اینکه شهرداری کارش را به موقع انجام نداده و زباله ها همچنان در خیابان باقی مانده اند خوشحالم. "

دیلی میل /4 ژانویه

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 120802

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • pouya IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۴
    0 0
    chizi ke har adami fekresho nemikard ye rozi jone ye ensano nejat bede zobale bood khoshalam ke daftare ye adam baste nashod omresh be donya bode