عصر ایران: در جریان سفر روز دوشنبه خانم جانت ناپولیتانو وزیر امنیت داخلی آمریکا به اسراییل ، شیمون پرز رییس رژیم اسراییل نسبت به سیاست آمریکا درباره ایران انتقاد کرد.

وب سایت شبکه خبری " فاکس نیوز " آمریکا ، پرز در دیدار خود با خانم ناپولیتانو به طور غیر منتظره ای به انتقاد از رویکرد آمریکا و رسانه های این کشور نسبت به ایران پرداخت و این در حالی بود که پیش از این پرز در دیدار با مقامات و وزرای دولت امریکا این چنین از سیاست واشنگتن انتقاد نمی کرد.

پرز در این دیدار که تنها 9 دقیقه به طول انجامید گفت :‌ "‌ من با اجازه شما می خواهم انتقادی از آمریکا بکنم . ما در جریان سفر احمدی نژاد به نیویورک و سخنرانی وی در مجمع عمومی سازمان ملل دیدیم که وی آمریکا را متهم کرد که برج های دوقلو را خودش منفجر کرده است ."

وی افزود :‌" اما علی رغم این اظهارات عجیب و غریب احمدی نژاد ، ما شاهد واکنش آمریکا نبودیم و در عوض همه شبکه های تلویزیونی آمریکا دنبال احمدی نژاد راه افتاده بودند تا با او مصاحبه کنند . آه خدای من ! همه می دانیم که این (دست داشتن آمریکا در حملات 11 سپتامبر ) یک دروغ است ".

پرز بدون اشاره به جنایات رژیم اسراییل در حق مردم بی دفاع فلسطین ، با ادعای اینکه احمدی نژاد یکی از خطرناک ترین رهبران تاریخ حاضر جهان است ! به خانم ناپولیتانو هشدار داد که اگر جلو فعالیت های هسته ای ایران گرفته نشود ، همسایه های ایران ممکن است قربانی اهداف و جاه طلبی های هسته ای رژیم تهران شوند.
 
با این حال بنا به گزارش فاکس نیوز خانم ناپولیتانو در سخنان خود هیچ واکنش و یا پاسخی به انتقادهای پرز نداد و تنها  گفت که آمریکا و اسراییل دو همپیمان هستند و هدف سفر او به اسراییل کسب اطمینان از تداوم رابطه عمیق دو کشور در موضوعات امنیتی ، مبارزه با  تروریسم و... است.16146

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 120834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
    0 0
    خوب این یعنی آزادی رسانه ها در آمریکا