رومانس خون‌آشامی «ماجرای دنباله‌دار گرگ و میش: خسوف» و سریال «دکتر هاوس» برندگان اصلی این دوره «جوایز انتخاب مردم» بودند.

به گزارش خبرآنلاین، جوایز انتخاب مردم روز چهارشنبه در نوکیا تیه‌تر شهر لس‌آنجلس برگزار شد و «ماجرای دنباله‌دار گرگ و میش: خسوف»، سریال «دکتر هاوس» و امینم هر کدام چهار جایزه دریافت کردند.

کوئین لطیفه، بازیگر مشهور مجری این مراسم بود. فیلم «خسوف» به انتخاب مردم جایزه محبوب‌ترین فیلم و محبوب‌ترین فیلم داستانی را گرفت.

کریستن استیوارت، رابرت پاتینسن و تیلور لاتنر، بازیگران این فیلم به عنوان محبوب‌ترین گروه بازیگران انتخاب شدند. این در حالی بود که استیوارت جایزه محبوب‌ترین بازیگر زن را هم از آن خود کرد.

جانی دپ به عنوان محبوب‌ترین بازیگر مرد، جکی چان به عنوان محبوب‌ترین بازیگر اکشن و آدام سندلر به عنوان محبوب‌ترین بازیگر کمدی معرفی شدند. انیمیشن «داستان اسباب‌بازی 3» نیز محبوب‌ترین فیلم خانواده خوانده شد.

در میان سریال‌های تلویزیونی، «دکتر هاوس» جوایز را درو کرد. این سریال محبوب‌ترین مجموعه درام انتخاب شد و بازیگران اصلی آن یعنی هیو لوری و لیزا ادلستین جوایز محبوب‌ترین بازیگر مرد و زن مجموعه درام را دریافت کردند. گرگوری هاوس، شخصیتی که لوری نقشش را بازی می‌کند به عنوان محبوب‌ترین دکتر تلویزیون معرفی شد.

«گِلی» محبوب‌ترین سریال کمدی و جین لینچ، بازیگر این مجموعه محبوب‌ترین بازیگر سریال کمدی لقب گرفتند. جایزه محبوب‌ترین بازیگر مرد سریال کمدی نیز به نیل پاتریک هریس رسید.

جوایز موسیقی به امینم رسید. او هنرمند هیپ-هاپ و مرد موسیقی خوانده شد. آهنگ او به نام «همانطور که دروغ می‌گویی دوست بدار» که همراه با ریحانا خوانده بود به عنوان محبوب‌ترین ترانه و موزیک ویدیو معرفی شدند. کتی پری نیز جایزه محبوب‌ترین هنرمند زن را دریافت کرد.

ریحانا، آشر و تیلور سوئیفت به ترتیب جایزه هنرمند محبوب پاپ، R&B و موسیقی کانتری را دریافت کردند.

برندگان تمام بخش‌های جوایز انتخاب مردم را مردم و طرفداران سینما، تلویزیون و موسیقی اتخاب می‌کنند.

آسوشیتدپرس / 5 ژانویه

54141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 121281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =