۰ نفر
۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۰۶:۲۰

عاملان قتل مهندس جوان ماهشهری که در جنایتی خونین وی را به رگبار بسته بودند با ردیابی‌های کارآگاهان جنایی شناسایی و دستگیر شدند.

روزنامه ایران در این باره نوشت:
در این ماجرا که شامگاه یکشنبه 28 آذر امسال در جاده پتروشیمی ماهشهر رخ داد، مهندس علیرضا وحدتی - 38 ساله - همراه برادر و یکی از همکارانش سوار بر خودروی سمند از محل کارش خارج شده بود که ناگهان از سوی سرنشینان خودروی پراید به رگبار بسته شدند.

در این تیراندازی، مهندس جوان و همکارش بر اثر شلیک گلوله‌ها به شدت مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافتند، اما دقایقی بعد علیرضا بر اثر شدت خونریزی جان باخت ولی همکارش با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت.

همزمان با اعلام خبر این جنایت مرگبار، بازپرس و کارآگاهان جنایی شهرستان ماهشهر تحقیقات ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان حمله مسلحانه را در دستور کار قرار دادند.

همزمان با شروع تحقیقات، تیم ویژه جنایی با توجه به اظهارات شاهدان حادثه به سرنخ‌های مهمی در این‌باره رسیده و سرانجام هویت یکی از متهمان را شناسایی کردند. عصر چهارشنبه ـ 15 دی ـ نیز کارآگاهان متهم را در عملیاتی غافلگیرانه در یکی از محله‌های ماهشهر دستگیر کردند.

کمال که از کارگران شرکت محل کار قربانی جنایت بود ابتدا منکر هر گونه دخالت در جنایت شد اما وقتی با شاهدان حادثه و مستندات علمی پلیس روبه‌رو شد به ناچار لب به اعتراف گشود.

«همراه برادرم و پسرعمویم نقشه قتل را اجرا کردیم. روز حادثه دو تن از کارگران شرکت زمان دقیق خروج مهندس را تلفنی به ما اطلاع داده و ما هم با دو قبضه اسلحه کلاشینکف سوار بر خودروی پراید به خودروی آنها نزدیک شده و من و برادرم در فرصتی مناسب آنها را به رگبار بسته و فرار کردیم. بعد از آن برای ردگم کردن و این‌که کسی به ما مشکوک نشود در تمام مراسم تدفین و ختم مهندس هم شرکت کرده و خود را به شدت ناراحت و عزادار نشان دادیم.»

با اعترافات متهم، چهار همدست وی نیز شناسایی و بلافاصله دستگیر شدند. در حال حاضر تحقیقات پلیسی برای کشف انگیزه اصلی جنایت ورفع ابهام ها ادامه دارد.
56181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 121619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =