یک نویسنده مشهور صهیونیست در مقاله‌ای رژیم صهیونیستی را به تمسخر گرفت و نوشت: اگر مسیح هم ظهور کند، رژیم اسراییل او را دیپورت خواهد کرد!

به گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتص در مقاله‌ای به قلم "یوری آنوری"، نویسنده معروف این روزنامه و رسانه‌های مختلف در جهان، رژیم صهیونیستی را به تمسخر گرفت.

آنوری با محور قرار دادن "مسیح" (منجی مورد انتظار یهودیان جهان) نوشت: اگر مسیح هم پای به اسراییل (فلسطین اشغالی) گذارد، دیپورت خواهد شد و برایش برگه‌های هویت صادر نمی‌شود!

وی افزود: اگر مسیح وارد اسراییل (فلسطین اشغالی) شود، او را بازداشت کرده به اتاق بازجویی می‌برند و روی یک صندلی آهنی به رنگ خاکستری می‌نشانند، در حالی که هر دو سوی او میزهای فلزی خاکستری دیده می‌شود. وقتی مسیح ظهور کند، توسط یک افسر نه چندان عالی‌رتبه شین‌بت و بازرس ویژه وزارت کشور اسراییل مورد بازجویی قرار می‌گیرد، آن هم بازرسی که شغل خود را از طریق پارتی‌بازی پسرعمویش پیدا کرده است!

آنوری اضافه کرد: آنگاه که مسیح ظهور کرده و پای در ارض موعود بگذارد، هیچ‌ کس متوجه این امر نخواهد شد. مرکب او که گفته می‌شود الاغی به نام "اسنوپی" است نیز مصادره شده و توسط شهرک‌نشینان به فروش گذارده خواهد شد!

آنوری افزود: آنگاه که مسیح ظهور کند، خاخام‌های صهیونیست او را به بی‌اعتقادی و بیماری متهم می‌کنند و آنگاه مسیح تهدیدی برای ماهیت یهودی "کشور اسراییل" تلقی خواهد شد! همسران خاخام‌ها نیز از او به عنوان تهدیدی برای دختران یهودی یاد خواهند کرد! خاخام‌ها با او همانگونه رفتار می‌کنند که با عیسی بن مریم (ع) کردند!

وقتی مسیح ظهور کند شبکه‌های ارتباطی صهیونیستی همچون فاکس نیوز علیه وی کمپین به راه خواهند انداخت و ارتش اسراییل حضور او را در این منطقه تکذیب خواهد کرد!

آنگاه که مسیح بخواهد در اسراییل ظهور کند، چاره‌ای جز ترک این سرزمین نخواهد داشت!
گفتنی است یهودیان همچنان منتظرند که یک منجی به نام مسیح ظهور کند و قوم بنی اسراییل را نجات دهد!16146

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 121730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =