۰ نفر
۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۶

مجری برنامه‌های کودک تلویزیون گفت خیلی اتفاقی به عنوان مجری انتخاب شد.

به گزارش خبرآنلاین، رضایی در‌این‌مورد، گفت: «من یک دختر‌مدرسه‌ای 15 ساله بسیار خجالتی بودم. آن‌قدر خجالتی که نمی‌توانستم به  دوربین نگاه کنم، چرا که احساس می‌کردم دارم توی چشم کسی زل می‌زنم.»

او افزود: «سال 58 آقای جلایر مدیر وقت گروه کودک اعلام کرد تلویزیون نیاز به مجری برنامه کودک دارد. من آن موقع آن‌قدر درگیر درس بودم که زیاد وقت تماشای تلویزیون را نداشتم. یکی از دوستانم این خبر را به من داد و به اتفاق برای تست اجرا به تلویزیون رفتیم و من قبول شدم.» 

رضایی ادامه داد: «تیرماه سال 58 کارم را شروع کردم. با رفتن به تلویزیون در واقع سرنوشت من به کلی تغییر کرد. بعد از آن هم در بهمن‌ماه خانم خامنه دعوت به کار شدند. البته این را هم بگویم که قبل از این ماجرا در اوایل دبیرستان ما یک معلم فوق برنامه داشتیم که او استعداد من را کشف کرد و گفت، فن بیانت خوب است و باید روی​ آن کار کنی.»

مشروح گفت‌و‌گو با رضایی را اینجا بخوانید.

54

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 121751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۸
    0 0
    آدم به این خجالتی راه می افته می ره تست مجری گری برای تلویزیون آنهم در آن دوره می دهد ؟ تو که راست می گی
  • Maryam IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۸
    0 0
    چند روز است که مرتب از خانم رضایی می نویسید. ایشان فرد محترم و مجری بسیار خوبی بودند اما این که این چند روز این همه تیتر درباره ی ایشان زده اید به نظر حرفه ای نمی رسد و آدم را به فکر فرو می برد. شاد باشند.
  • بدون نام IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۸
    0 0
    نکنه ایشان هم میخواهند کاندیدای دوره بعدی ریاست جمهوری شوند که این چند وقته اینقدر روی آنتن هستند.درست مثل حاجی بابایی, رویانیان, اخیرا صفار هرندی
  • سعید IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
    0 0
    واقعاً این دوره زمونه شعار و حرف های کلیشه ای مد شده .ئ خانم رضایی هم یکی از آنها!!!!!!!!!!!!!!!
  • علی آقا IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
    0 0
    میدونم چی می خواید بگید دهه اول انقلاب انتخابها سفارشی و وابستگی به دولت نبود برای نسل کنونی خیلی از این چیزا مثل قصه های باور نکردنی می مونه.انتخاب وزیر،نماینده،فرمانده جنگ ومدیران همه براساس استعداد، و هم آماده شهادت بودن بود نه موقعیت و نون و خارج کشور و ... برای همینه که مدیران دیروز توان رقابت تو میدونهای لاف و گزاف شجاعت و خالی بندی امروز رو ندارن. تو میدونهای خالی از خطر فقط باید از خدا نترسی و اهل دروغ و فحاشی و تهمت باشی وحنجره بترکونی و نعره بکشی.
  • محمد IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    خانم رضائی عزیز! فقط میگم خسته نباشی و میگم خیلی واسه ما بچه های دیروز عزیزی. بیش از چیزی که تصور کنی. تو بزرگ تر از اونی که بخوای حرف کلیشه ای بزنی یا کاندیدا بشی یا آدم به تو شک کنه که چه خبره. تو الهه ی نازی. هر جا هستی دلت شاااااااد باشه.