ایسنا: سرمربی کره از بازی تیم ملی ایران ترسی ندارد.

چو وانگ رائه که تیمش چند ماه پیش در مقابل ایران شکست خورده بود، به خبرنگاران گفت: کره جنوبی تیم قدرتمندی است و اعتماد به نفس بالایی دارد. این تیم می‌تواند مقابل هر تیمی حتی ایران بدون هیچ ترسی بازی کند. در تیم کره جنوبی بازیکنان زیادی وجود دارند که می‌توانند در مقابل هر تیمی به میدان بروند و گل بزنند.

رائه درباره بازی شاگردانش برابر استرالیا نیز گفت: از ابتدا بازی را در دست داشتیم و رفته رفته بهتر هم می‌شدیم. از بازیکنانم در نیمه اول راضی هستم اما، در نیمه دوم استرالیا فشار آورد و فقط سعی می‌کردیم، تا همانند نیمه اول بازی کنیم. دو بازیکن کره از نظر بدنی مشکل داشتند و این مساله در تیم مشکل ایجاد کرد. می‌توانم بگویم که در کل می‌توانستیم برنده بازی با استرالیا باشیم.

او ادامه داد: بعد از تعویض‌هایی که داشتیم، امیدوار بودم، تیم بهتر بشود اما، آن دو بازیکن نتوانستند، انتظاراتم را در زمین برآورده کنند. مطمئنم در بازی‌های بعدی باتجربه‌تر ظاهر می‌شویم. در تیم کره بازیکنان زیادی هستند که می‌توانند گلزنی کنند. در بازی‌های دیگر پارک و دیگر بازیکنانم حتما گل می‌زنند.

سرمربی تیم کره جنوبی درباره تاثیر نتیجه این بازی نیز بیان کرد: مطمئنا نتیجه این بازی هیچ تاثیری برای دو تیم نداشت و بازی بعدی نشان می‌دهد که کدام تیم سرگروه می‌شود.

38

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 123316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
    0 0
    فکر کردی ما میترسیم داداش!؟؟ بیا جلو بینم!
  • یوسف US ۲۲:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
    0 0
    چو وانگ رائه این اعتماد به نفست منو گشته !!
  • فرشید IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۷
    0 0
    سرمربی کره بچرخ تا ما بیشتر بچرخونیمت