۰ نفر
۲۴ دی ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۲

ایسنا:سرمربی آلمانی تیم بحران زده عراق ادعا دارد از گروه چهارم مسابقات صعود می کند.

شیرهای بین‌النهرین در اولین بازی‌شان دو بر یک به ایران باختند تا تیمی بدون امتیاز باشند. با این که سیدکا و بازیکنان‌اش از باخت به ایران ناراحت‌اند اما، این مربی آلمانی اطمینان دارد که عراق می‌تواند به مرحله حذفی راه یابد: "انتظارات موجود باعث می‌شود، 50 درصد تیم‌ها زیر فشار باشند. یکی از آنها تیم‌ ماست."

سیدکا در مورد شرایط تیمش پس از باخت به ایران گفت: "پس از بازی در اتوبوس بسیار ساکت بود؛ چون همه‌مان خیلی ناراحت بودیم اما، از روز بعد آماده‌سازی‌مان را برای بازی بعدی شروع کردیم. هدف اول مان صعود به یک‌چهارم نهایی است. بنابراین بازی‌های مهمی را مقابل امارات و کره شمالی پیش رو داریم. این مهم‌ترین تورنمنت آسیاست. پس معلوم است که فشار هست. تنها باید دانست چطور با آن برخورد کرد و من مطمئن‌ام که پاسخ‌های مناسبی را به این فشار خواهیم داشت."

امارات هم پس از این که در بازی اول مقابل کره شمالی بدون گل متوقف شد، در استادیوم الریان به دنبال پیروزی است. شاگردان سرچکو کاتانچ در بازی اول در اکثر مواقع توپ را در اختیار داشتند اما موفق به گلزنی نشدند. در حالی که سیدکا آشکار کرد، برای مقابله با حریف روز شنبه برنامه‌ ای دارد، اما، دقیقاً نگفت که این برنامه چیست. او گفت: "شناخت کاملی از تیم امارات دارم اما، وقتی بازیکنان را ببینم به آنها خواهم گفت، نه در ملأ عام. به توانایی‌هایمان ایمان داریم و می‌دانیم که می‌توانیم به یک‌چهارم نهایی صعود کنیم."

 

38

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 123328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صفا FI ۲۳:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
    0 0
    بس ميخاي جي بكه نميتونيم بريم مرحله بعد
  • مسعود IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
    0 0
    چرا حالا شما میگید بحران زده