۰ نفر
۲۹ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۶

راز قتل دختر جوان که جسد سوخته‌اش در لانه کبوترها کشف شده بود در قلب پسر معتاد صاحبخانه می‌تپید.

روزنامه ایران در این باره نوشت:
صبح دوشنبه - 6 دی - ساکنان یکی از کوچه‌های محله مهرآباد جنوبی با مشاهده شعله‌های آتش که از پشت‌بام ساختمان سه طبقه‌ای زبانه می‌کشید آتش‌نشانی را خبر کردند. پس از اطفای حریق مأموران داخل لانه کبوترها - در پشت‌بام - جسد سوخته زن جوانی را یافته و مأموران کلانتری 119 مهرآباد را مطلع کردند. سپس تحقیقات ویژه جنایی قاضی عموزاد - بازپرس کشیک قتل - و کارآگاهان جنایی در این‌باره کلید خورد.

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد زن جوان با یک تکه پارچه خفه شده و سپس جسدش به آتش کشیده شده است. بنابراین تحقیق و بازجویی از ساکنان ساختمان قوت گرفت.

در حالی که همه ساکنان منکر اطلاع از قتل بودند کارآگاهان با مشاهده آثار سوختگی روی دست و صورت دو پسر جوان صاحبخانه آنها را بازداشت و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

مهدی - 20 ساله - در بازجویی‌ها گفت: بهاره - 26 ساله - از دوستانم بود که 6 ماه قبل با هم در پارک آشنا شده بودیم. او گاهی اوقات برای مصرف مواد به خانه ما می‌آمد. شب حادثه هم در خانه ما بود. وقتی برای مصرف مواد به لانه کبوترها در پشت‌بام رفت دیگر خبری از او نشد تا اینکه متوجه آتش‌سوزی شدم!

از سوی دیگر کارآگاهان با توجه به تناقض‌گویی‌های متهم و نیز جمع‌آوری اسناد و نیز مدارک لازم در ادامه بازجویی‌ها موفق به کشف راز جنایت شدند.

پسر معتاد در تشریح ماجرا گفت: وقتی با بهاره آشنا شدم او هر روز به خانه ما می‌آمد و ساعت‌ها با هم «شیشه» می‌کشیدیم اما بالاخره پول‌هایم تمام شد و به بهاره گفتم از این به بعد باید پول مواد را خودش بپردازد. اما او با اعتراض گفت‌: اگر همچنان پول موادش را ندهم موضوع اعتیادم را در محله علنی می‌کند. بنابراین شب حادثه وقتی با هم در لانه کبوترها در حال مصرف مواد بودیم ناگهان به یاد تهدید‌هایش افتادم و اینکه چگونه چند ماه از من باج گرفته بود. آن شب در حالی که مقدار زیادی شیشه مصرف کرده و حالت غیرطبیعی داشتم ناگهان با پارچه‌ای که کنار دستم بود او را خفه کردم و بعد لانه کبوترها را به آتش کشیدم و خودم به خانه برگشتم.

به گفته سرهنگ عباسعلی محمدیان - رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ - متهم پس از اعتراف‌های هولناکش همچنان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار داد.
56181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 124471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۱
    0 0
    با سلام وعرض ادب خدمت خوانندگان محترم کاردرست اینه که تمام معتادین محترم رادریک مکان جمع آوری وهمه رابسوزانند تاجامعه ازاین آلودگی نجات پیداکند.