محمد مایلی‌کهن گفت: «کرش نباید به ایران به چشم یک کشور جهان سومی نگاه کند و برای ما شرط بگذارد.»

مهر - محمد مایلی‌کهن سرمربی پیشین تیم ملی با بیان اینکه حضور مربیان خارجی نمی‌تواند به طور صد درصد در فوتبال ما تاثیرگذار باشند گفت: «به اعتقاد من فدراسیون فوتبال برای اغنای افکارعمومی هر بارکه مربی ایرانی نتیجه نمی‌گیرند سراغ مربی خارجی می‌رود و برعکس. و این چرخه تکراری هر بار به شکلی تکرار می‌شود بدون اینکه برنامه‌ای پشت این تغییرات باشد و با اجرای آن برنامه بخواهیم تیم‌های ملی را در مسیر درست نتیجه ‌گیری قرار دهیم. ‌مشکل فوتبال ما مشکل تغییر مربی نیست. فوتبال ما به لحاظ ساختاری اشکال دارد ضمن اینکه با وجود تمامی زحماتی که در سالهای اخیر برای ساخت ورزشگاه‌ها و امکاناتی که در اختیار فوتبال قرار گرفته اما هنوز از نظر زیر ساخت‌ها و امکانات سخت افزاری با مشکلات اساسی روبرو هستیم.»

سرمربی پیشین تیم ملی با تاکید بر اینکه تصور نمی‌کنم صلاح باشد تمام تیم‌های ملی در اختیار"کارلوس کرش" و دستیاران پرتغالی اش قرار بگیرد گفت: «چنین کاری درهیچ جای دنیا سابقه ندارد. این یک کار بسیار ابتدایی است چرا که اگر او و یا یکی از مربیانش درتیم‌های ملی نتیجه نگیرند طبیعی است که همه باید از فوتبال ایران بروند! این کار تفکر درستی نیست و نمی‌توانیم از یک مربی بخواهیم در تمام تیم‌های ملی به تنهایی نتیجه بگیرد بدون اینکه زیربنای این موفقیت در مجموعه فوتبال مهیا باشد.»

مایلی‌کهن با بیان این‌که کرش یکی از مربیان خوب فوتبال دنیاست و نظیر هر مربی دیگری صاحب کارنامه مثبت و منفی ‌ای در فوتبال جهان است گفت: «به اعتقاد من کرش کارنامه موفق و مثبتی دارد ولی این نباید باعث شود او هر خواسته و شرط و شروطی که می‌خواهد به مسئولان فدراسیون فوتبال تحمیل کند. ایران کشور بزرگی است و کسی نمی تواند به آن نگاه یک کشور جهان سومی داشته باشد که می شود هر خواسته ‌ای را به آنها تحمیل کرد. فدراسیون فوتبال نباید به هرخواسته ناحقی تن بدهد به صرف اینکه می‌خواهد یک مربی بزرگ را به ایران بیاورد.»

40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 129795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بابک IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۳
    0 0
    چشم بهش میگم با ما مثل یک کشور جهان اولی برحورد کنه .... اگه می خوای تیم ملی نوجوانان و بدیم به پسرت ، خودتم تیم امید و وردار خوبه ؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۳
    4 0
    صحبت های جدید حاجی واقعا درست و به حقه...
  • نکته IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۳
    0 0
    این هم جزو مربیان همیشه منتقد هست،مثل حجازی،حرفاشونو زیاد جدی نگیرین
  • مرتضی IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۳
    2 0
    چرا ظرفیت شنییدن حرف منطقی رو ندارید وتجربه کار تو فوتبال هم ندارید هم نمی فهمید همه می دونند که حاجی مرد امین وصادقی هستش پس بشنوید وبعد قضاوت کنید با بررسی کامل .
  • علی نسرین US ۱۹:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۴
    0 0
    خودش رو نمی گه که دسته سوم اومد شد سرمبی تیم ملی!!!