۰ نفر
۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۶:۱۰

راز جسد پنهان در خانه پس از 2 روز همزمان با خودکشی ناکام مرد جنایتکار و تیزهوشی کارآگاهان پلیس فاش شد.

روزنامه ایران در این باره نوشت:
ساعت 11 صبح شنبه- 30 اسفند- مرد جوان خشمگینی خود را به طبقه سوم ساختمان نیمه‌کاره‌ای در رضوان‌شهر گیلان رساند و با داد و فریاد ادعا کرد قصد دارد برای پایان دادن به زندگی‌اش خود را پائین بیندازد. اهالی محل با مشاهده این صحنه بلافاصله با پلیس تماس گرفتند و دقایقی بعد هم تیمی از مأموران همراه نیروهای امدادی خود را به ساختمان نیمه‌کاره رساندند.

مردجوان با مشاهده مأموران مدعی شد به خاطر مشکلات خانوادگی قصد خودکشی دارد.در حالی که تلاش‌های روانکاوانه برای انصراف مرد جوان از خودکشی ادامه داشت تیم دیگر مأموران با شناسایی هویت – علیرضا 35ساله- بلافاصله راهی خانه‌اش شدند تا همسرش را به محل حادثه منتقل کنند. اما آنها هرچه در زدند جوابی نشنیدند.

از سوی دیگر پس از 2 ساعت تلاش، مأموران پلیس آگاهی علیرضا را از تصمیم‌اش منصرف کرده و او را به پائین انتقال دادند. کارآگاهان که به اظهارات متناقض مرد جوان مشکوک شده بودند دوباره راهی خانه‌اش شده و با دستور قضایی به جست‌وجو پرداختند. آنها دقایقی بعد و در کمال ناباوری جسد ملحفه‌پیچ همسر 30 ساله صاحبخانه را زیر تخت دیدند.

علیرضا که راز جنایت را فاش شده می‌دید در جریان بازجویی ها لب به اعتراف گشود و گفت: 2 روز قبل به خاطر اختلاف‌های شدید خانوادگی، بین من و همسرم مشاجره تندی در گرفت و ناگهان از شدت عصبانیت ضربه محکمی به سرش زدم. وقتی بی‌هوش روی زمین افتاد خفه‌اش کرده و جسد را زیر تخت مخفی کردم. بعد هم تصمیم به خودکشی گرفتم که موفق نشدم.

سرهنگ عبادالله کریمی- رئیس پلیس آگاهی استان گیلان- در این باره گفت: متهم صبح شنبه با خوردن مقداری قرص و رساندن خود به بالای ساختمانی قصد خودکشی داشت که با اقدام سریع پلیس ناکام ماند و راز جنایت فاش شد. هم‌اکنون کارآگاهان پلیس آگاهی رضوان‌شهر سرگرم تحقیق و بازجویی از متهم برای کشف انگیزه جنایت هستند.
 56181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 132232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =