مسئول کمیته پیگیری سرنوشت امام موسی صدر از مردم لیبی خواست هرگونه اطلاعات در خصوص سرنوشت امام مقاومت امام موسی صدر دارند را در اختیار ایران قرار دهند.

حجت الاسلام سید احمد موسوی در گفت و گو با مهر در رابطه با پیگیری های صورت گرفته برای مشخص شدن سرنوشت امام موسی صدر که گفته می شود توسط رژیم قذافی ربوده و زندانی شده است تصریح کرد: امام و رهبر مقاومت امام موسی صدر زنده است و تمامی ادله حاکی از زنده بودن ایشان است.

سفیر ایران در سوریه اظهار داشت: از مردم شجاع و مقاوم لیبی درخواست دارم چنانچه خبری از امام مقاومت دارند به نحو مقتضی ما را در جریان بگذارند.

مشاور رئیس جمهور اسلامی ایران خاطر نشان کرد: مسئولیت جان امام موسی صدر همچنان بر عهده قذافی است و انتظار می رود سازمان های بین المللی در این جهت به وظایف خود عمل کنند.

امام موسی صدر روحانی برجسته شیعی در 3 شهریور سال 1357 و در آخرین مرحله از سفر دوره ای خود به کشورهای عربی، بنا بر دعوت رسمی معمر قذافی وارد لیبی، و در روز 9 شهریور ربوده شد.

مجموعه اطلاعات آشکار و پنهانی که طی دو دهه پیش بدست آمدند، تماما دال بر آن هستند که امام موسی صدر هرگز خاک لیبی را ترک نگفته است.

/30112

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 132760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =