کیهان در یادداشتی نوشت:

شکست پروژه آمریکایی-اسرائیلی «اغتشاش در 25 بهمن» پس از یک سال تدارک، آفتابی شدن ناگهانی شورایی مجعول و فاقد هویت به نام «شورای هماهنگی راه سبز» و نهایتاً صدور منشوری ویراستاری شده از سوی این شورا آن هم به نام موسوی و کروبی، 3 عاملی است که باعث تشدید بگومگو در محافل اپوزیسیون-عمدتاً خارج نشین- شده است. این در حالی است که سازمان فتنه در داخل کاملا از هم پاشیده و به موازات ایزوله شدن موسوی و کروبی (پس از خبط بزرگ 25 بهمن)، کسانی چون خاتمی و اعضای مجمع روحانیون هم در انفعال و سکوت مطلق فرو رفته اند. برخی خبرها حاکی از آن است که شکست پروژه 25بهمن موجب تشدید اعتراضات خاتمی و مجمع روحانیون هم نسبت به موسوی و کروبی شده، حال آن که از چندماه پیش روابط دو طیف رو به بهبود گذاشته و مراودات رو به گسترش نهاده بود.

*اخبار متواتر حاکی از آن است که کسانی چون اردشیر امیر ارجمند و مجتبی واحدی و برخی روزنامه نگاران زنجیره ای فراری با علم به بدبیاری های استراتژیک آمریکا و اسرائیل در منطقه، تلاش کرده اند وسط دعوا نرخ تعیین کرده و از نمد دعوت به اغتشاش، کلاهی برای خود دست و پا کنند.

* گفته می شود در شورای راه سبزامید کسانی چون سازگارا، مخملباف، نوری زاده، مزروعی، حقیقت جو، حمزه غالبی و کدیور نیز در آن حضور دارند اما از شدت بدنامی حاضر نیستند اسامی خود را منتشر کنند تا معلوم نشود همان جریان حاضر در رسانه های ضدانقلاب، وسط ماجراست و اتفاق جدیدی نیفتاده است.

/30119

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 132789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۳:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
    1 0
    نه بابا! چي ميگى ؟
  • يه دوست IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
    0 1
    سازمان فتنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فردا وزارت فتنه هم پيدا ميشه !!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
    0 0
    من باور نمی کنم
  • بدون نام GB ۱۶:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
    0 1
    آفرين شريعتمداري ! 20 امتياز !