مراسم تشییع مرحوم محمود بروجردی فردا ساعت ‌‌٩:30 صبح از مقابل حسینیه جماران آغاز و سپس مراسم تدفین در حرم مطهر حضرت امام (س) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، درپی درگذشت محمود بروجردی داماد بنیانگذار جمهوری اسلامی، دفتر امام خمینی(س) در اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت ارتحال این رهرو راه رهبر کبیر انقلاب اسلامی، با اعلام زمان و مکان برنامه تشییع و خاکسپاری، از عموم مردم شریف ایران دعوت کرد در این مراسم شرکت کنند.

در این اطلاعیه آمده است: آوازه نام نیک و سلامت نفس و ملازمت طولانی با امام خمینی و مراتب فضل و ادب و دانش و خدمات ارزنده علمی و فرهنگی از مرحوم دکتر محمود بروجردی، که افتخار فرزندی مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج میرزا محمدحسین بروجردی را دارا بود، چهره‌ای نام آشنا برای تمامی اهل فرهنگ و ادب کشورمان ساخته است.

مرحوم دکتر بروجردی همچون دیگر اعضای خاندان شریف امام، در تمام سال‌های سخت مبارزه و تبعید امام، با صبوری و گشاده‌رویی مثال زدنی خویش، کاروان پیشگامان نهضت امام را همراهی کرده است. تجلیل از این چهره خدوم علمی و فرهنگی کشور در حقیقت بزرگداشت نام و یاد رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.

گفتنی است مجلس یادبودی نیز روز دوشنبه ‌‌از ساعت ‌‌١٤ تا ‌‌١٥:30 بعدازظهر در مسجد الجواد در میدان هفت تیر برگزار خواهد شد.

/111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 132930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =