پرفروش‌ترین کتاب‌های ادبی نشر آمازون و بلومزبری با معرفی آثاری از «جین آستین» و «استیگ لارسون» از سوی این دو ناشر اعلام شد.

به گزارش فارس به نقل از تلگراف، در این فهرست که از سوی نشر آمازون و بلومزبری منتشر شده نام پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین آثار الکترونیکی در ماه‌های گذشته ذکر شده است.

مدیر انتشارات بلومزبری در فهرست پرفروش‌ترین نسخه‌های دیجیتال خود از 5 عنوان کتاب یاد کرده که در صدر آن رمانی از «هاوارد جاکوبسن» دیده می شود. رمان «فینکلر» به قلم «هاوارد جاکوبسن» در صدر این فهرست جای گرفته و به دنبال آن از 4 اثر دیگر نام برده شده است.

جایگاه دوم پرفروش‌ترین آثار دیجیتال از سوی نشر بلومزبری به رمان «آشپزخانه محرمانه» نوشته «آنتونی بوردیان» اختصاص داده شده و کتاب «خوردن، عبادت و عشق» به قلم «الیزابت گیلبرت» نیز در جایگاه سوم قرار دارد.

رمان «گوشت قیمه شده» نوشته «بن ماکینتر» نیز به عنوان چهارمین نسخه دیجیتالی انتخاب و از سوی بلومزبری به عنوان پرفروش‌ترین اثر دیجیتال انتخاب شده است. در انتهای این فهرست نیز اثری از «چالرز پورتیس» با عنوان «ماسه» یاد شده که به عنوان پنجمین اثر مطرح شده است.

و اما نشر آمازون دو فهرست از برترین و پرمخاطب‌ترین نسخه‌های دیجیتال خود ارائه کرده است. این نشر در فهرست اول برترین نسخه‌های دیجیتال پرفروش خود را معرفی می‌کند و در فهرست دوم از پرمخاطب‌ترین نسخه‌های دیجیتالی رایگان سایت آمازون یاد کرده است.

در فهرست نسخه‌های دیجیتال و الکترونیک رایگان این ناشر به «محافظ» به قلم «لائورل دی وی»، « خلبان» نوشته «جوان الیس»، «ماجراهای هیجان انگیز شرلوک هولمز» نوشته «سر آرتور کانن دویل»، «غرور و تعصب» به قلم «جین استین» و «اورژانس؛ زن فراموش شده» نوشته «کارول مارینی» اشاره شده است.

در فهرست پرفروش‌ترین‌ها نیز از رمان «زیر زمین» نوشته «استفان جروم»، «برگ ریزان» نوشته «گوردن فریس»، «یک روز» به قلم «دیوید نیکلاس»، «دختری با خالکوبی اژدها» به قلم «استیگ لارسون» و «فرود سخت» نوشته «استفان لیدر» اشاره شده است.

60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 133987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =