۰ نفر
۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۶

محمد جعفری، رییس دفتر رییس مجلس شورای اسلامی و میهمان کافه خبر در خصوص این فرضیه که آمریکا طراح اعتصابات خاورمیانه است، بر این اعتقاد است که چنین فرضیه ای صحت ندارد.

محمد جعفری، رییس دفتر رییس مجلس شورای اسلامی و میهمان کافه خبر گفت :آمریکا را نباید بازنده مطلق این میدان دانست. در حال حاضر جریان و اعتصابات خاورمیانه در دست مسلمانان است و مردمند که میدان دار این جریانات هستند.غرب تلاش دارد تا بر این موج سوار شود وکنترل اوضاع را در دست گیرد. در حال حاضر اکثر کشورهای خاورمیانه صحنه درگیری و کشمکش میان نیروهای حکومتی و مردم هستند و نباید انتظار داشت که آمریکا این صحنه را رها کند.

دلایلی وجود دارد که نشان می دهد آمریکا طراح این قائله نیست. اما در تلاش است که این جریانها را مدیریت کند و کسی نمی تواند این واقعیت را نادیده بگیرد.
جعفری می افزاید : شاید بتوان گفت که آمریکا با قرار گرفتن در کنار مردم به هدفهای تاکتیکی خود دست یافته است.هر چند در ابتدا سردرگمی آمریکا تا حدی اقتدار این کشور را زیر سوال برد، اما در حال حاضر سیاست ایستادن در کنار مردم تا حدی فضا را برای آمریکا مطلوب کرده است. 16346

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 134168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
    0 0
    آقا اینو وردار یه چایی بهش بده از کافه بندازش بیرون یه ساعته نشسته هی تحلیل های آبدخیاری میکنه شما هم هی تیتر میکنی ما میگیم وای ببین چی شد آقا یکی به نعل میزنه یکی به میخ بالاخره فیس بوک حرامه آمریکا وجهه اش داغونه دیکتاتور رفتنیه؟ قذافی خره ؟ همه بدن ما خوبیم؟ ما بدیم بقیه خوبند؟ کاش اندکی سواد داشتند این نماینده ها یا حداقل تو دنیای امروز زندگی میکردند