دبیر شورای عالی ترافیک گفت: اگر دوستان مشکلی دارند ما حاضریم در جهت کمک به مترو و شهروندان مدیریت مترو را بپذیریم و با همین اعتبارات کار را پیش ببریم.

خبرگزاری فارس:

 سید مجتبی شفیعی با بیان اینکه با توجه به شرایط فعلی و کمک‌هایی که دولت به مترو می‌کند توقع داریم وضعیت عملکردی مترو بهتر شود، گفت: به نظر می‌رسد با همین اعتبارات داده شده از طرف شهرداری و دولت وضعیت بهره‌برداری باید بهتر شود.

 دبیر شورای عالی ترافیک ادامه داد: قطارها باید متناسب با توسعه شبکه، تونل‌ها و ریل‌گذاری‌ها تامین شود تا بتوانیم از حداکثر ظرفیت ممکن استفاده کرد و این کار شدنی است.

 وی با بیان اینکه شرکت مترو اعلام می‌کند واگن‌ها در گمرک مانده است، گفت: همچنین از سوی مسئولان شهری اعلام می‌شود که قیمت بلیت 975 تومان است که این عدد منطقی نیست.

 دبیر شورای عالی ترافیک بیان کرد: اگر دوستان مشکلی دارند ما حاضریم در جهت کمک به مترو و شهروندان مدیریت مترو را بپذیریم و با همین اعتبارات کار را پیش ببریم.

 شفیعی تصریح کرد: طبق قانون شرکت مترو زیرمجموعه شهرداری است و تعیین مدیرعامل آن به عهده شهردار تهران است اما آمادگی داریم در جهت کمک به مردم مدیریت مترو را بپذیریم.

42

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 134770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تهرانی IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
    0 0
    لطفا یک جا که داره کارش را درست انجام میده خراب نکنید و اگر بتوانید قسمتهایی از کاهایتان را هم به دیگر بخشها از جمله شهرداری بسپارید مردم خوشحال میشوند
  • بدون نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
    0 0
    لطفا شما جاهاي خراب ديگر را درست كنيد مترو پيشكش .
  • بدون نام US ۱۲:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
    0 0
    باریکلا...به این میگن اعتماد به نفس.