اتوبان قم - تهران صبح امروز شاهد کشته و زخمی شدن 19 نفر در اثر حادثه رانندگی بود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، این حادثه که در کیلومتر 37 آزاد راه قم - تهران اتفاق افتاد، پنج نفر جان باخته و 14 نفر مصدوم شدند.

مسئول فوریتهای پزشکی اورژانس قم اعلام کرد، 10 نفر از مجروحان حادثه پس از انتقال به بیمارستان، مداوا و چهار نفر دیگر به علت شدت جراحات بستری شدند.

در این حادثه یک دستگاه اتوبوس که از تهران عازم اراک بود، با گذر از گاردریل وسط اتوبان، در مسیر مخالف با 2 دستگاه خودروی نیسان برخورد کرد.

جانشین پلیس راه استان قم علت بروز این حادثه را عدم توجه به جلو و خواب آلودگی راننده اتوبوس اعلام کرد.
56181

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 134824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حرف دل US ۱۰:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
    0 0
    تا کی باید این اتوبوسها با این سرعت توی اوتوبانها رانندگی کنن...این هم بخاطر عدم وجود راهنمایی و ورانندگی مقتدر در کشوره..اگه قانون درست و راهنمایی و رانندگی مقتدری داشتین از این اتفاقات نمیفتاد..تازه استاندارد نبودن خودروهای داخلی تلفات را بیشتر کرده..
  • بدون نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
    0 0
    این راننده اوتوبوس ها اصلا مراعات نمیکنن. از مسئولین خواهش میکنیم اگر زحمتی نیست یکم به رانندگان اتوبوس تذکر جدی بدن
  • بدون نام IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
    0 0
    اینهمه به راننده های بدبخت گیر ندهید. وقتی مجبورید هرماه چند میلیون قسط ماشین بدهید، مجبور می شوید شب و روز رانندگی کنید و نتیجه اش می شود همین!
  • نجات یافته IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
    0 0
    واقعا باعث تاسفه که این راننده ها به خاطر چندرغاز با جون آدم بازی می کنند. من خودم تو این اتوبوس بودم و خدارا شکر زنده موندم و آسیب جدی هم ندیدم. هنوز هم شوکه هستم، خدا واقعا من رو دوست داشته که تو این حادثه وحشتناک زنده موندم. ای کاش راننده ها به جز پول برای جون آدمها هم ارزش قائل بودند!
  • شاهد صحنه IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
    0 0
    من امروز صبح حدود ساعت 6:15 از محل حدثه رد شدم....واقعا دلخراش بود....امیدوارم دیگه شاهد همچین حوادثی نباشیم....دلم خیلی به حال مسافران و رانندگان نیسان سوخت...سرنوشت راننده اتوبوس هم که متاسفانه قابل حدس می باشد...خدا صبر بده به بازماندگان...