۰ نفر
۱۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۷:۳۱

7 عضو شبکه دزدان مسافرنما که طعمه‌هایشان را پس از ضرب و شتم در بیابان رها می‌کردند، در عملیات تعقیب و گریز مأموران پلیس شهرستان قدس دستگیر شدند.

روزنامه ایران در این باره نوشت:
چندی قبل و همزمان با طرح شکایت‌های مشابه در اداره آگاهی شهرستان قدس، کارآگاهان در جریان سرقت‌های اعضای یک شبکه زورگیر قرار گرفتند. بررسی‌ها حاکی از آن بود که دزدان مسافرنما پس از سوار شدن به خودروهای مسافربر شخصی، راننده را به محلی خلوت و تاریک کشانده و نقشه سرقت را عملی می‌کردند.

بنابراین کارآگاهان پس از شناسایی محل‌های سرقت و گشت‌هایی نامحسوس، سرانجام به سه سرنشین خودروی پراید مشکوک شدند. در بررسی‌ها نیز مشخص شد خودرو، سرقتی است. به همین خاطر به تعقیب دزدان پرداخته و در عملیات ویژه‌ای دو سرنشین آن را دستگیر کردند اما همدست آنها موفق به فرار شد.

متهمان در بازجویی‌ها به چند فقره سرقت با همدستی 5 عضو دیگر باند اعتراف کردند که بلافاصله تمام همدستانشان نیز دستگیر شدند.

سرهنگ کربلایی‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان قدس در این باره گفت: با توجه به تعدد جرایم متهمان، قاضی بخش شهرستان قدس ضمن درخواست چاپ عکس بدون پوشش متهمان در روزنامه‌ها، از مردم خواست در صورت شناسایی و شکایت از آنها، به اداره آگاهی شهرستان قدس مراجعه کنند.

mojreman
14181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 135389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =