انتخابات اتاق بازرگانی کرج از صبح امروز در حال برگزاری است و خبرهای رسیده حکایت از پر شور بودن این انتخابات دارد.

در انتخابات اتاق کرج 45 فعال اقتصادی از بخش های بازرگانی و صنعت و معدن نامزد شده اند و آنطور که گزارش شده تا پیش از آغاز رأی گیری دو نفر از نامزدهای انتخابات انصراف خود را اعلام کردند. عبدالله موسوی زاده و مهری موسوی شبستری که هر دو از بخش بازرگانی نامزد شده بودند از انتخابات انصراف دادند. یکی از نامزدهایی که شانس بالایی برای او در این انتخابات متصور هستند ابراهیم جمیلی است.

تا به اینجای انتخابات که از ساعت اولیه صبح کلید خورده است شانس اول این انتخابات را جمیلی می دانند هرچند بسیاری از پیوروزی او چندان خوشحال خواهند شد. مرد زنجانی اتاق بازرگانی عصر روز گذشته و تنها چند ساعت مانده به آغاز رأی گیری انتخابات اتاق کرج تأیید صلاحیت شد و با این حال خود را به انتخابات رساند و تا به اینجا که چند ساعت از شروع رأی گیری می گذرد جو اولیه از پیروزی او حکایت دارد. جمیلی که از فعالان مطرح بخش سرب و روی کشور است چهار دوره را در اتاق بازرگانی ایران گذرانده و دو دوره ششم نیز بر یکی از کرسی های هیأت رییسه اتاق ایران نشست.

او همچنین ریاست اتاق بازرگانی زنجان را به عهده دارد و در این دوره از انتخابات از اتاق کرج نامزدی خود را اعلام کرد. در انتخابات اتاق کرج حدود 600 فعال اقتصادی صلاحیت حضور در پای صندوق های رأی را دارند و بر اساس خبرهای رسیده تا پیش از ظهر امروز بیش از 20 درصد فعالان اقتصادی کرج رأی خود را به صندوق ریخته اند. پیش بینی ها حاکی از مشارکت بالای تجار و صنعتگران کرج از ساعات عصر به بعد است و احتمال آن می رود در ساعات پایانی رأی گیری حضور مشارکت کنندگان در انتخابات اتاق کرج چشمگیرتر باشد.

/36

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 136066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =