در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علیمه قم برای محکوم کردن جنایات علیه مردم بحرین، آمده است: سران کشورهای اسلامی از سرنوشت «بن‌علی» و «مبارک» درس بگیرند.

به گزارش خبرآنلاین، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

خبرهای تکان دهنده مبنی بر کشتار فجیع مسلمانان بحرین و مجروح و زخمی کردن عده فراوانی از آنان، دل هر مسلمان آگاه و هر انسان بشر‌دوستی را به درد آورده است؛ تأسف بارتر از آن اقدام ننگین دولت عربستان در لشکر کشی به این کشور برای کشتار برادران مسلمان است. دولت عربستان که خود را همواره کلید دار کعبه و خادم حرمین شریفین می‌دانسته، اکنون زمینه برادر کشی و تحقق منویات دشمنان اسلام در اجرای سیاست مشت آهنین را فراهم می‌آورد.

سران کشورهای اسلامی باید از سرنوشت بن علی و مبارک درس بگیرند و بدانند نوکری برای آمریکا، انگلیس و اسرائیل ، همانا پشت کردن به خواست ملت های مسلمان و در افتادن در گردابی هولناک خواهد بود. آن هم در هنگامه ای که جبهه استکبار در اقدامات هماهنگ،‌در مقابل جبهه بیداری اسلامی ایستاده است و می کوشد که اتحاد و برادری اسلامی را مضمحل سازد. آیا جز این است که امروز سازمان های بین‌المللی و شورای به اصطلاح امنیت و نهادهای دیگر که همواره بر طبل دموکراسی و آزادی و حقوق بشر می کوبیده‌اند، در برابر به خاک و خون کشاندن مسلمانان سکوت اختیار کرده اند و به آمریکا و اسرائیل چراغ سبز نشان می دهند؟!

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن حمایت از حرکت های اسلامی در کشورهای مختلف و نیز با تشکر از هوشیاری مراجع معظم تقلید در اعلام مواضع نسبت به جنایات دشمنان در بحرین،‌ مراتب حمایت خود را از مسلمانان مظلوم بحرین اعلام می دارد و از مجامع بین المللی می خواهد که در برابر این فجایع سکوت خویش را بشکنند و به قتل عام مردم مسلمان خاتمه دهند.

/111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 137905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =