۳ نفر
۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰

مقاومت تا همه‌پرسی

روح‌الله جمعه‌ای
مقاومت تا همه‌پرسی

فلسطین به عنوان سرزمین اشغال شده از سوی نظام اهریمنی سلطه به آزمون صداقت مدعیان دمکراسی و حقوق بشر در جهان تبدیل شده است.

 بیش از یک قرن از تلاش رژیم طاغوت جهانی برای اشغال فلسطین به عنوان سرزمین قوم یهود می گذرد و پس از چند دهه، #رژیم_صهیونیستی با غصب مال و جان و سرزمین مردم فلسطین اعم از مسلمان و مسیحی و یهودی، رژیمی را پایه گذاری کرد که به منشا فتنه و اختلاف و درگیری در منطقه و جهان شده است.

انقلاب اسلامی ایران مبارزه با استبداد و نظام طاغوت را در مبانی نظری خود قرار داده است و بر همین منطقِ راستین و آزادیخواهانه سیاستِ محو رژیم صهیونیستی از طریق مقاومت مردم منطقه و به ویژه فلسطینیان تا همه پرسی برای تعیین سرنوشت را مبنای این بخش از مناسبات بین المللی خود قرار داده است.

در این منطق راهبردی جمهوری اسلامی ایران هیچگونه شائبه اعمال نظر و دخالت ایران در امور داخلی فلسطینیان متصور نیست، چرا که در صورت برگزاری آزادانه هرگونه همه پرسی در میان مردم فلسطین قطعا تاثیرگذاری رژیم های مرتجع منطقه مانند مصر و عربستان و اردن و... بر این رفراندم و نتایج آن دور از ذهن نیست ، اما جمهوری اسلامی ایران فارغ از نتیجه همه پرسی، مانند اعمال مستشاری در یمن و لبنان و عراق و سوریه و... صرفا بر اساس رسالت انسانی و اخلاقی، سیاست راهبردی خود را تدوین کرده است و معتقد است محو مطلق باطل صرفا از منطق اثبات حقیقت و بسترسازی "جَاءَ الْحَقُّ" میسر است و قطعا در پیگیری این سیاست مبتکرانه، در برابر هرگونه تعدی و تجاوز به هر شکلی با تمام قدرت و توان به مقابله خواهد پرداخت و طعم تلخ هزینه زیاده خواهی و دست اندازی غاصبانه را بر غاصبان خواهد چشاند.

* منتشر شده در کانال تلگرام نویسنده . ۱ خرداد ۱۳۹۹

۳۱۰۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1390803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =