یک سایت حامی مشایی به مصاحبه امام جمعه مشهد با خبرآنلاین پاسخ داد.

این سایت در جواب مصاحبه حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی با خبرآنلاین در مطلبی با تیتر" نازنینی تو ولی در حد خویش" نوشته است:

 متاسفانه آیت​الله علم​الهدی امام جمعه مشهد مقدس در گفت​وگویی مدعی شده است که مشایی خود فننه است و در لوای همین سخنان تندترین اتهامات را علیه رییس دفتر رییس جمهور مطرح کرده است.

اتهاماتی که در هیچ دادگاه صالحه و مراجع معتبر قضایی اثبات نشده است و عین افترا و اهانت و هتک حیثیت یک مومن است ما در عجب هستیم که چگونه یک عالم واقف به اصول دینی برای خود این حد را ترسیم و تعیین می​کند که به یک مومن انواع اتهامات را بسته و بدون اثبات آن این افتراها را در رسانه​ها مطرح کند؟

آقای علم​الهدی به نظر می​رسد در اتخاذ این شیوه برای ترور شخصیت یک مومن و یار وفادار به این نظام دچار خبط و معصیت شده​اید حتی اگر بنا به گفته شما مشایی عین انحراف باشد شما به عنوان یک روحانی عالم که جوانان این مرزو بوم در پشت سر شما نماز اقامه می​کنند نباید این حق را برای خود قائل شوید که در یک رسانه عمومی اتهامات اثبات نشده​ای را متوجه یک مومن کنید.

افعال حضرتعالی در این برهه از زمان که دشمنان این ملت حریم مقدس روحانیت را نشانه گرفته​اند تنها آب در آسیاب دشمن ریختن است بدون شک فعل شما بدون در نظر گرفتن حریم روحانیت بوده است. چه مطلوب بود ما برای اهداف سیاسی خود از روحانیت خرج نمی​کردیم روحانیت نزد این ملت از جایگاه و منزلت والایی برخوردار است اعمال و رفتار شما به این حریم و منزلت خدشه وارد می​کند.

مگر نه اینکه رهبر معظم انقلاب به کرات اعلام داشتند که از بیان غیبت و افترا و تهمت در رسانه​ها پرهیز شود پس چگونه است که حضرتعالی که خود را مدافع ولایت و رهبری می​دانید؛ بدون توجه به فرامین حضرت آقا این حق را برای خود قائل شده​اید که اتهامات سنگین و اثبات نشده​ای را در قبال یک عضو خانواده جمهوری اسلامی بکار ببرید؟ البته آقای علم الهدی شمشیر داموس خود را تنها نثار آقای مشایی نکرده و به نوعی رییس جمهور مردمی و ولایتمدار کشورمان را نیز از ضربات تند بیان خود بی نصیب نگذاشته است!

گویا آقای علم​الهدی فراموش کرده است که احمدی​نژاد وامدار هیچ گروه و جریانی نیست و به هیچ کس حتی شما پیمان اخوت نبسته است. احمدی​نژاد خادم ملت ایران است و بر اساس منافع و منویات این ملت حرکت می​کند و برای تحقق اهداف تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی از تمام ابزارهای خود استفاده خواهد کرد پس بهتر است که شما هم با توجه به این اصل مهم در بیان منویات و نظرات خود کمی با تدبر و تعقل عمل کنید تا خدای ناکرده افعال شما باعث خنده و سرور دشمنان به این نظام نشود.

/111202

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 139621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • افشار IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۰
    0 1
    درود بر احمدی نژاد و مشایی
  • بدون نام IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    مشایی مومن و انقلابی و با روح تعالی و ایرانیان خارج کشورو جشن نوروز و سردمداران لیبرالیسم یعنی همبن نیویورک یا بشاگرد مساله این است ؟