سرمربی جدید و پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران گفت: «فرصتی که ایجاد شده مجالی است برای به اشتراک گذاشتن رؤیاهایمان برای رسیدن به جام جهانی 2014 برزیل.»

کارلوس کرش سرمربی جدید تیم ملی در نشست مطبوعاتی بعداز ظهر امروز که از ساعت 15 در هتل آکادمی تیم‌های ملی فوتبال ایران با حضور اصحاب رسانه برگزار شد،در ابتدای صحبت هایش گفت: « این فرصت، مجالی است برای اشتراک گذاشتن رویاهایمان.»
کرش این را گفت و ادامه داد: « باید از تمام دوستان رسانه‌ای که در اولین کنفرانس مطبوعاتی شرکت کردند، تشکر کنم. اسم من کارلوس کرش است. اگر تلفظ این اسم برای برخی سخت است، می‌توانید من را کارلوس بنامید و اگر از امروز تا آخر من را کارلوس صدا کنید، خوشحال می‌شوم. در وهله اول دوست دارم به طور عمومی از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران که از من دعوت کردند تا در فوتبال ایران کار کنم و این فرصت را به وجود آوردند تشکر کنم. در حقیقت فرصتی که ایجاد شده مجالی است برای به اشتراک گذاشتن رویاهایمان برای رسیدن به جام جهانی 2014 برزیل. در زمانی که ترابیان برای اولین بار با من ملاقات کرد آرزوها و رویاهایش را با من به اشتراک گذاشت متوجه شدم این آرزوها با رویاهایی که من دارم، مطابقت دارد تا بتوانیم تیم ملی را به جام جهانی برسانیم.»
کرش با اشاره به این که تازه کارش در ایران شروع شده است می گوید: « با احساسات فراوان و استعدادهای سرشاری که در فوتبال ایران وجود دارد اگر آماده‌سازی خوبی داشته باشیم و مصمم باشیم به آنچه که می‌خواهیم دست پیدا می‌کنیم. هر چند ممکن است در برخی لحظات فراز و نشیب داشته باشیم و زمانی خوشحال باشیم و زمانی خوشحال نباشیم اما آنچه که مهم است محصول نهایی که ارائه می‌شود.
در فوتبال هیچ کس نمی‌تواند بردن یک نتیجه را تضمین کند و حقیقت آن است که پول موفقیت نمی‌آورد. در حقیقت آنچه من و دوستانم می‌توانیم تضمین کنیم، این است که تمام تلاشمان را انجام بدهیم و تمام زمان‌مان را در اختیار تیم ملی ایران بگذاریم. مهم نیست با چه تیمی و در چه زمانی بازی کنیم اما به شما قول می‌دهم تیم ایران در مصاف با حریفان در آماده‌ترین حالت ممکن به میدان برود. این تضمین را می‌دهم که تیم ملی ایران همیشه آماده باشد تا ما بتوانیم خوشحالی خود را با مردم فوتبالدوست ایران به اشتراک بگذاریم. من قول به سخت‌کوشی و کار زیاد می‌دهم. ما مربیان تیم ملی ایران هر چه داریم ارائه خواهیم کرد.»
کرش که به نظر از شرایط فوتبال ایران اطلاعات زیادی را کسب کرده است در همان ابتدا حرف از تعامل با باشگاه ها می زند.او می گوید: «می‌خواهم با مسئولان باشگاه‌ها صحبتی داشته باشم و به آنها بگویم بدون حمایت آنها نمی‌توانیم موفق شویم. همه باید دست در دست هم بدهیم تا به جام جهانی 2014 برزیل برسیم و همه تلاش کنیم تا به هدف‌مان برسیم.»
اولتیماتوم به بازیکنان و به نوعی کشیدن خط و نشان برای آنها.این ادامه حرف های کرش در کنفرانس مطبوعاتی اش است.کرش خطاب به بازیکنان تیم ملی می گوید: «به بازیکنان تیم ایران می‌خواهم بگویم که کار من این نیست که شرایط را برای آنها راحت فراهم کنم. در حقیقت وظیفه و کارم این است که بهترین استفاده را از نیروهای فوتبال ایران داشته باشم. وظیفه‌ام این است که شرایطی را فراهم کنم که بازیکنان با نهایت توانایی بتواننددر زمین موفق شوند. البته این کار با احساسات زیاد انجام می‌شود. یعنی شور و نشاط بیشتری.»

 

151 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 140752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرین IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۵
    0 0
    زمان خوردن و خوابیدن فوتبالیستها تمام شد.باید تلاش کنین
  • محمد IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۶
    0 0
    فوتباليستهاي خوزستاني بايد خودشونو نشون بدن. اين مربي عاشق بازيكنان خوش استيل و با تكنيكه! اميدوارم بازيكنان ايراني يه تكوني به خودشون بدن و طراوت دوباره به فوتبال ايران برگرده. شما داربي رو ببيني كل فوتبال دستت مياد كه الان تو چه فازي هستش.