۰ نفر
۱۸ مرداد ۱۳۸۸ - ۰۵:۱۰

بازخوانی پرونده عبدالمالک‌ ریگی.

در حالی که در پایتخت دادگاه‌های عوامل اغتشاشات و یا آنچه در دادخواست متهمان آمده متهمان به انقلاب مخملی برگزار می‌شود اما هنوز یکی از عوامل جنایت‌ها و اقدامات تروریستی سالهای اخیر در آسودگی به اقدامات جنایت‌کارانه‌اش ادامه می‌دهد. 

 استان سیستان‌وبلوچستان در جنوب شرقی ایران در چند سال اخیر به یکی از نا امن‌ترین استانهای مرزی کشورمان تبدیل شده است، تا جایی که در اوج شور انتخابات ریاست جمهوری انفجار یک عامل انتحاری در مسجد علی‌ابن ابیطالب (ع) زاهدان نشان داد که در جنوب شرق کشور خبرهای دیگری است؛ آنچه منجر به شهادت 25نفر از هموطنانمان شد.

 شبکه خبری العربیه که هزینه‌های مالی آن از سوی دولت وهابی عربستان سعودی تأمین می‌شود و سیاست‌های ضدایرانی و ضدشیعی را دنبال می‌کند، جمعه شب مصاحبه‌ای با «عبدالمالک‌ ریگی» رهبر گروهک تروریستی جندالله پخش کرد. عبدالمالک ریگی در این مصاحبه که در برنامه هفتگی «صنعت مرگ» پخش شد ادعا کرد که گروهکش تلاش می‌کند تا به تهران برسد و عملیات تروریستی خود را در پایتخت کشورمان انجام دهد. «ریگی» در ادامه گفت: ما در زمان فعلی نیز می‌توانیم به تهران برسیم، اما بهتر است عجله نکنیم و بیشتر برنامه‌ریزی کنیم تا ضربه محکم‌تری به آنان (ایران) بزنیم. رهبر گروهک تروریستی جندالله در ادامه ادعا کرد که شیعه و سنی، همه حامی جندالله هستند زیرا مردم ایران و گروهک جندالله هر دو خواهان دموکراسی در این کشورند! با مروری بر اقدامات «ریگی» که در این جدول آمده است می‌توانید مروری بر جنایت‌های او که شامل نیروهای نظامی و غیر‌نظامی شده است، باشید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 14280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۵/۱۸
    0 0
    اون روزی که دستگاه امنیتی ما اشتباه فاحشی کرد باید فکر امروزش را میکرد
  • بدون نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۶
    0 0
    خدا لعنت کنه این تروریست جنایتکار و تمامی حامین پست و رذلشو