با تلاش ماموران انتظامی شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان محموله یک میلیارد تومانی قرص های مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، فرمانده انتظامی شهرستان سرباز با اعلام این خبر گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سرباز بدنبال کسب اطلاعاتی در خصوص حمل و جاسازی یک محموله بزرگ قرص های مخدر توسط قاچاقچیان و سوداگران مرگ با بکارگیری و بسیج کلیه امکانات رزمی و اطلاعاتی موفق شدند این محموله را در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی کنند .

سرهنگ « غلامرضا خرقانی » در ادامه افزود : با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد قاچاقچیان و سوداگران مرگ قصد دارند این محموله را با یک دستگاه کامیون حامل بار هندوانه به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند .

وی در ادامه بیان داشت : ماموران انتظامی با هماهنگی مراجع قضایی در یک اقدام غافلگیرانه موفق شدند کامیون مذکور را توقیف و در بازرسی از آن تعداد 4 میلیون و 499 هزار و 200 عدد قرص اکسداین که از خانواده آنتی هیستامین ها است و برای ساخت مواد مخدر صنعتی بخصوص شیشه استفاده می شود کشف و ضبط نمایند .

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز گفت : در این عملیات تعداد 6 هزار عدد آمپول سقط جنین کشف و راننده کامیون مذکور نیز دستگیر شد .

سرهنگ خرقانی اظهار داشت : با بررسی های صورت گرفته ارزش این محموله قرص های غیر مجاز یک میلیارد تومان تخمین زده شد و تحقیقات بیشتر در این خصوص ادامه دارد .

این مقام ارشد انتظامی شهرستان سرباز طی خبر دیگری از کشف 9 دستگاه موتورسیکلت مسروقه به ارزش 20 میلیون تومان که سال گذشته از استان تهران سرقت شده بودند خبر داد و گفت : ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی پل سرباز حین کنترل و بازرسی خودروهای عبوری پس از مشکوک شدن به یک دستگاه کامیون به رانندگی فردی به نام « حمید رضا . ج » که از استان اصفهان عازم شهرستان سرباز بود موفق به کشف این موتورسیکلت های مسروقه شدند .

سرهنگ خرقانی در ادامه خاطر نشان کرد : سارقان قصد داشتند این موتورسیکلت های مسروقه را پس از منتقل کردن به شهرستان سرباز از کشور خارج کنند که با هوشیاری و دقت ماموران انتظامی در این نیت شوم خود ناکام ماندند .

/56

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 144019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =