کتاب «عصر فریب: دیپلماسی هسته‌ای در عصر خیانت» نوشته محمد البرادعی 11اردیبهشت با توزیع همزمان در سراسر دنیا منتشر می‌شود.

به گزارش فارس، کتاب «عصر فریب: دیپلماسی هسته‌ای در عصر خیانت» نوشته محمد البرادعی اول ماه می (11اردیبهشت) توسط انتشارات «بلومزبری» به زبان انگلیسی منتشر می‌شود.

محمد البرادعی در این کتاب اسرار هسته‌ای کشورهای مختلف جهان و همچنین سفرهایش در کشورهای مختلف و داستان مباحث مختلفش با روسای این کشورها را روایت کرده است.

این کتاب معرفی کاملی از البرادعی خواهد بود و خاطرات وی درباره مباحث موجود قبل از جنگ عراق در سال 2003، مباحث بازرسان سازمان ملل در عراق و اعضای برجسته کاخ سفید از جمله دیک چنی، پل ولفوویتز، کاندولیزا رایس و کالین پاول را در برخواهد داشت.

بنابر گزارش روزنامه الیوم السابع، این کتاب همزمان در خاورمیانه و شمال آفریقا، دولت‌های مشترک‌المنافع انگلیس و آمریکا توزیع خواهد شد و انتشارات مشهور دارالشروق مصر آن را به عربی ترجمه خواهد کرد.

ناشر خاطرات محمد البرادعی پیش از این اعلام کرده بود خاطرات وی که قرار بود در اواخر سال میلادی جاری (دی ماه 1390) منتشر شود به دلیل انقلاب مصر زودتر از موعد منتشر خواهد شد.

60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 144032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =