حضرت آیت​الله خامنه​ای با قدردانی از تلاش​های بسیار خوب ارتش تاکید کردند: باید با استفاده از فرصتی که خداوند متعال برای خدمت در نظام جمهوری اسلامی فراهم کرده، همه ظرفیت​ها و توانایی​های فکری و عملی به میدان آورده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت​الله خامنه​ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار جمعی از فرماندهان ارتش با گرامیداشت 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و قدردانی از تلاش​های بسیار خوب ارتش تاکید کردند: باید با استفاده از فرصتی که خداوند متعال برای خدمت در نظام جمهوری اسلامی فراهم کرده، همه ظرفیت​ها و توانایی​های فکری و عملی به میدان آورده شود.

فرمانده کل قوا خاطر نشان کردند: در هر عرصه​ای که توانایی​های فکری و عملی، خالصانه به میدان آورده شوند، کمک و لطف الهی شامل حال خواهد شد و زمینه موفقیت​های روز افزون بوجود خواهد آمد.

حضرت آیت​الله خامنه​ای با تاکید بر لزوم زمان بندی دقیق برای اجرای طرح​ها، افزودند: یکی از مواردی که باید مورد توجه جدی نیروهای مسلح به ویژه ارتش قرار گیرد، نوسازی پادگان​ها و ایجاد فضای مناسب کار برای نیروها است.

در این دیدار امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش و امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، گزارشی از طرح​ها و برنامه​های انجام گرفته و در دست اقدام ارائه کردند.

در ابتدای این دیدار نماز جماعت ظهر و عصر به امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه شد.

/11128

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 144191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =