۰ نفر
۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۱

اگر آقا بیایند...

میرزاعلی آیت‌اللهی
اگر آقا بیایند...

قطعا باور دارید که ان الله لایجری الامور الا باسبابها

و باور دارید که اصلاحات امام زمانی قاعدتا زمانبر و تدریجی است.
بیایید فرض کنیم آقا تشریف آوردند آیا بلافاصله تمام زنان بی حجاب و بدحجاب و شل حجاب تنبیه می شوند؟ یا مردان و زنان اختلاسگر و سوء استفاده چی تنبیه میشوند؟
آیا در اولین سخنرانیها دوچرخه سواری بانوان را محکوم میکنند یا میگویند ای دولتمردان وای مردم قسط و عدالت رابر پای دارید؟
آیا وزرای ارتباطات تمام جهان مامور میشوند  فیلترینگ شدیدی اجراکنند و نیروهای انتظامی برفراز بامها دیش های ماهواره را جمع میکنند یا مسئولین موظف به تهیه برنامه های متنوع فرهنگی میشوند تامردم را رشد بدهند؟
آیا بیت المال به سمت طرفدارانشان سرازیر میشود یا همه واجدین شرایط ازآن بهره می برند و مکتبی و حزب اللهی و هم خط و چپ و راست بادیگران برابرند؟

ظاهرا در این مملکت عده ای تفکرات خود را دقیقا منطبق بر ایده های امام(عج) میدانند و شاید خود را امام می پندارند و میخواهند قبل از ظهور ان را پیاده کنند ولی اساس حرکت انبیا که مبتنی برتوحید و قسط است رافراموش کرده اند. تا آنجا که مشخص است پس از توحید و پرهیز از شرک نوبت قسط وعدل است ان هم نه در شعار و بلکه در عمل و اگرچنین نباشد جهان امادگی همراهی باامام را نخواهد داشت .
مسئولین محترم و مدعیان دینداری اگر قصد دارند قبل از ظهور منجی به راه ان معصوم بروند بسم الله .... بدون شعار بلکه با عمل پای دروادی برقراری قسط و عدل بنهند. از اختلاف و نفاق و دروغ و شعارزدگی و تهمت و سیاسی کاری و گروه گرایی و چوب لای چرخ یکدیگر گذاشتن و کندکردن جریان توسعه و.... دست بردارند.
مردم خسته اند و نیازبه کمک و رسیدن به آرامش دارند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1447549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    در زمان ظهور از جمله کسانیکه مدام به امام زمان علیه السلام ایراد خواهند گرفت همین خط فکری آقایونی هست که معتقدند انجام اصلاحات تدریجی خواهد بود . این خط فکری که در مقاله فوق آقای آیت اللهی کاملا مشهود است همیشه مسائل دست چندم را به اولویت اول می آورند مانند حجاب و ماهواره و غیره ..... . حضرت خاتم الاوصیا خاتمه خواهند داد برای همیشه هر گونه مماشات با منافقین آبرومند و منحرفین مکار را . همین خط نفاقی که مردم را دور می زنند و .......... ریشه کن خواهند کرد هرگونه منافقین به ظاهر مثبت را و برخورد بسیار سختی با این گروه خواهند داشت ...... بعد از این مسائل حجاب و مشکلات مربوط به مدیریت های رسانه ای خود بخود حل خواهد شد و اصلاح .
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    0 0
    یادش بخیر ایشان استاد درس اصول سرپرستی دانشگاه ما بودند . چقدر سر کلاس هایشان چرت میزدیم !