برنا نوشت:

مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: آن دسته از افرادی که از اعزام به عمره مفرده جامانده‌اند با صدور ویزای مجدد به طور قطع به عمره اعزام خواهند شد. 

 علی اکبر غیرتی با بیان این مطلب اظهار داشت: درحال حاضر روزانه 5 هزار ویزا برای زائران ایرانی از سوی کنسولگری عربستان صادر می شود، اما در برخی موارد مشاهده شده است برای تعدادی از افراد یک کاروان روادید صادر نمی شود. این در حالی است که افرادی که در یک کاروان اقدام به ثبت نام کرده اند اغلب از یک خانواده هستند و ممکن است به دلیل عدم صدور ویزا برای یک فرد همه اعضای خانواده وی نیز از سفر عمره باز مانند.

مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت در ادامه افزود: با توجه به این که مهلت اعتبار ویزای عربستان یک ماهه است، افرادی که ویزا برایشان صادر شده است و در حال حاضر به دلیل همراه شدن با خانواده نتوانسته اند به عمره مراجعت کنند، سازمان حج وزیارت به طور قطع در صورت پایان اعتبار ویزا برای این افراد ویزای مجدد صادر خواهد کرد و این زائران در قالب کاروان های دیگر اعزام خواهند شد.

مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج وزیارت در ادامه خاطر نشان کرد: براساس برنامه ریزی سازمان حج وزیارت همه الویت های اعلام شده عمره مفرده که در کاروان ها ثبت نام کرده اند تا پایان ماه مبارک رمضان به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.

غیرتی در پایان با اشاره به اعزام عمره گزاران دانشجو نیز اظهار داشت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با ستاد عمره دانشجویی، عمره گزاران دانشجو نیز به عمره اعزام خواهند شد.

234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 146825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =