۰ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۰

مهر نوشت:

کاخ سفید با ادعای اینکه تردیدی درباره کشته شدن بن لادن وجود ندارد، اعلام کرد: رئیس جمهوری آمریکا قصد ندارد هیچ تصویری در این زمینه منتشر کند.

به گزارش شینهوا، "جان کارنی" سخنگوی کاخ سفید گفت : باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا هیچ تصویری از "اسامه بن لادن" منتشر نخواهد کرد. وی با ادعای اینکه هیچ تردیدی در کشته شدن بن لادن وجود ندارد، افزود: رئیس جمهوری تصمیم گرفته که هیچ یک از تصاویر مربوط به کشته شدن رهبر القاعده منتشر نشود.
سخنگوی کاخ سفید مدعی شد که انتشار تصاویر عملیات نیروهای آمریکایی ممکن است خشم کشورهای عربی را برانگیخته و امنیت ملی آمریکا را به خطر اندازد. هنوز دلیل اتخاذ چنین تصمیمی توسط اوباما مشخص نیست. پیشتر "لئون پانتا" رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) اعلام کرده بود واشنگتن به زودی تصویری از بن لادن منتشر خواهد کرد.
 
این در حالی است که منتشر نشدن تصویر جنازه بن لادن سوالات زیادی را در اذهان عمومی ایجاد کرده و واکنش مخالفان اوباما را به دنبال داشته است.
 
در همین رابطه "سارا پیلین" نامزد پیشین جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خطاب به اوباما گفت : برای ساکت کردن کسانی که به دنبال تخریب کردن وجهه آمریکا هستند تصاویر کشته شدن بن لان را نشان بده.26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 148890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۵
    0 0
    به نظر میاد بن لادن نمرده و ساخت و پاخت کردن
  • بدون نام IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۵
    0 0
    شایدتنهاعلتی که آمریکایی هاتصویروفیلمی ازجنازه پخش نکردن این باشه که پس ازسوارکردن بن لادن درهلیکوپتراحتمالاهلیکوپترساقط شده وجنازه به نحوفجیعی سوخته باشه