امروز با تصویب هیات وزیران ، محصولی ،میرکاظمی و محرابیان سه وزیر دولت دهم از این دولت به زودی خداحافظی خواهند کرد.

براساس این گزارش در پی بررسی ادغام وزارتخانه ها با یکدیگر، وزارت نفت در نیرو، وزارت صنایع و معادن در وزارت بازرگانی و وزارت رفاه و تامین اجتماعی در وزارت کار ادغام شدند که بر این اساس میرکاظمی وزیر نفت و محرابیان وزیر صنایع و معادن و محصولی وزیر رفاه و تامین اجتماعی طی روزهای آتی با دولت خداحافظی خواهند کرد.

براساس تصویب هیات وزیران ، برای تهیه تشکیلات جدید در وزارت نیرو ، کارگروهی متشکل از نامجو وزیر این وزارتخانه ، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تشکیل و موظف شدند نسبت به تهیه تشکیلات جدید و تعیین تکلیف اموال، امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی و اختیارات و وظایف جدید اقدام و نتیجه برای طی مراحل قانونی به هیئت وزیران ارائه شود.براین اساس از این پس میرکاظمی مسوولیت اداره وزارت نفت را نخواهد داشت و به نوعی مدیریت این وزارتخانه ازامروز در اختیار نامجو قرارگرفت.براساس این گزارش این احتمال همچنان قوت دارد که میرکاظمی به عنوان معاون نفتی نامجو همچنان برمسند وزارت نفت تا تشکیل کامل بدنه جدید وزارتخانه نیرو تکیه بزند.

 همچنین براساس این مصوبه، کارگروهی متشکل از وزیر بازرگانی، معاونان برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تشکیل می شود تا نسبت به تهیه تشکیلات جدید و تعیین تکلیف اموال، امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی و اختیارات و وظایف جدید اقدام و نتیجه برای طی مراحل قانونی به هیئت وزیران ارائه کند. براین اساس نیز احتمال دارد محرابیان به عنوان معاون صنایع و معادن وزیر بازرگانی در وزارتخانه صنایع و معادن باقی بماند تا زمانیکه این کارگروه نتیجه ادغام را به هیات وزیران تسلیم کند.

از سویی دیگر، کار گروهی متشکل از وزیر کار و امور اجتماعی، معاونان برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تشکیل شد تا نسبت به تهیه تشکیلات جدید و تعیین تکلیف اموال، امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی و اختیارات و وظایف جدید اقدام و نتیجه برای طی مراحل قانونی به هیئت وزیران ارائه شود.

براساس این گزارش این احتمال همچنان قوت دارد که محصولی به عنوان معاون رفاه و تامین اجتماعی شیخ الاسلامی همچنان برمسند وزارتخانه رفاه تا تشکیل کامل بدنه جدید وزارتخانه کار تکیه بزند./221

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۹
    0 0
    میرکاظمی تمام نیروهای کارآمد و با ارزش شرکت نفت را کنار زد.
  • نازي IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۹
    0 0
    نامجو كه بعد از استيضاح فقط با يك رأي در دولت مانده حالا وزارت نفت هم به ايشان سپرده شده
  • بدون نام IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۹
    0 0
    به این میگن تخصصی ترین دولت سی سال گذشته
  • بدون نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۹
    0 0
    آيابه نظر مجلس براي اين ادغامها احتياج نيست