سرپرست کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال ادعاهای عربستانی‌ها را جنگ روانی دانست.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، عباس ترابیان درباره ادعاهای که از سوی عربستانی‌ها درباره وضعیت ورزشگاه و آلوده بودن آب‌هایی که در اختیار آنها قرار می‌گیرد گفت:«ما پاسخ یاوه گویی‌های عربستانی‌ها را نمی دهیم چرا که طرف ما کنفدراسیون فوتبال آسیاست و لاغیر. تصمیم گیرنده نهایی آنها هستند و نه هیچ نهاد و باشگاهی دیگر.»


ترابیان در ادامه با اشاره به گزارش بنجامین تن - مدیرکل دپارتمان مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا به این کنفدراسیون درباره بازی پرسپولیس و الاتحاد گفت: « مدیرکل دپارتمان مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه رسمی به AFC از امکانات ما برای میزبانی تقدیر و تشکر و همچنین اعلام رضایت کرد. در این نامه که بندهای مختلفی داشته اشاره شده که ما در تمرین میزبانی توانسته‌ایم امنیت بالایی ایجاد کنیم و در برگزاری موفق بودیم . شرایط میزبانی و امنیتی خوب بوده و شهر تهران هم در امنیت و آسایش قرار داشته است. هتل اسپینانس تهران دقیقا مطابق با معیارهای کنفدراسیون فوتبال آسیاست و علیرغم تاخیر باشگاه الاتحاد فدراسیون و باشگاه پرسپولیس شرایط خوبی را برای ورود بازیکنان و همراهان تیم الاتحاد فراهم کردند و حتی انگشت نگاری هم انجام نشد. دو نیروی حراست هم به همراه تیم حضور داشتند.{در این گزارش هم آمده}پلیس امنیت، یگان ویژه و راهنمای رانندگی از ورود تا خروج به خوبی این باشگاه را اسکورت کرده است.»

252 40


ترابیان ادامه داد: «در پایان نامه، بنجامین تن تاکید کرده که فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس انتظارات AFC را کاملا برآورده کرده و جایگاه امنی هم در ورزشگاه آزادی به تماشاگران تیم الاتحاد داده شده و تامل خوبی بین یگان ویژه و باشگاه الاتحاد وجود داشته و نظم خوبی هم روی سکوها برقرار شده است.»

سرپرست کمیته بین الملل در پاسخ به سوالی درباره شکایت باشگاه‌های عربستانی به فیفا گفت: «آنها هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند، چرا که بازوی فیفا کنفدراسیون فوتبال آسیاست و بازوی کنفدراسیون عوامل اجرایی است که گزارش ناظران در هر مسئله‌ای ملاک است. وقتی مدیرکل دپارتمان مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا چنین گزارشی درباره میزبانی ایران می‌دهد، عربستانی‌ها به هیچ جا نمی‌رسند. فیفا در این موارد هیچ باشگاهی را به رسمیت نمی‌شناسد.»

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ميثم پرسپوليسي IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۰
    0 0
    مقصر خودمون هستيم.الان ما بايد آقاي فوتبال آسيا باشيم كه اين عربا سر تعظيم جلو عظمت ايران فرود مياوردن نه اينكه فقط حرف بزنيم و هيچ خصوصي سازي و سرمايه گذاري صورت نگيره.بايد ما حرفامون رو تو ميدون بهشون بزنيم ولي با اين ساختار و مديريت فعلي فوتبال،عربستان كه جاي خود بايد منتظر تحقير شدن از سوي يمن و اردن و...هم باشيم.