سوت سعید مظفری‌زاده که به نشانه پنالتی زده شد، فریاد اعتراض آری‌هان را بلند کرد.

هفته ششم و پایانی مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز چهارشنبه با انجام دو دیدار در گروه E پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال گامبا اوزاکای ژاپن با پیروزی 2 بر صفر برابر تیانجین تدای چین به مرحله حذفی این مسابقات صعود کرد. در این مسابقه که در ورزشگاه بانپاکوی اوزاکا برگزار شد، اندو(74) و اوسامی(90- پنالتی) گل‌های گامبا اوزاکا را در این دیدار به ثمر رساندند تا این تیم با 10 امتیاز و به خاطر موفقیت در بازی رودررو برابر تیانجین تدای چین به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شود. قضاوت این دیدار برعهده سعید مظفری‌زاده داور ایرانی بود. او در دقایق پایانی برای تیم ژاپنی یک پنالتی گرفت که این پنالتی با اعتراض شدید آری‌هان، سرمربی تیم چینی این مسابقه و سرمربی اسبق پرسپولیس تهران مواجه شد. البته مظفری‌زاده به درستی نقطه پنالتی را نشان داد اما چون در دقایق پایانی مسابقه این اتفاق رخ داد، باعث ناراحتی آری‌هان شد.

در دیگر دیدار این گروه تیم‌های جیجو یونایتد کره‌جنوبی و ملبورن ویکتوری استرالیا به تساوی یک بر یک رضایت دادند. کیم(25) برای جیجو یونایتد و فری‌یه‌را(61) برای ملبورن ویکتوری در این دیدار گلزنی کردند. در پایان مسابقات این گروه تیم‌های گامبا اوزاکای ژاپن و تیانجین تدای چین هر دو 10 امتیازی شدند اما با توجه به بازی رودرو نماینده ژاپن به عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی شد و تیانجین تدای چین در رده دوم قرار گرفت. دیدار رفت دو تیم با برتری 2 بر یک تیانجین به پایان رسیده بود ولی در مسابقه برگشت گامبا اوزاکای به برتری 2 بر صفر دست یافت.

جیجو یونایتد کره‌جنوبی با 7 امتیاز و ملبورن ویکتوری استرالیا با 6 امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده و از دور مسابقات کنار رفتند. جیجو یونایتد تنها نماینده حذف شده کره‌جنوبی از رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا است.

40 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 150286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۲
    0 0
    خدا به داد برسه داور سپاهان و پرسپولیسه