۰ نفر
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۵

فارس نوشت:

فارس: یک فعال سیاسی بحرینی گفت که رژیم سعودی برای تثبیت اشغال بحرین و سرکوب مداوم مردم این کشور، تصمیم گرفته است که یک پایگاه نظامی در خاک بحرین احداث کند.

به گزارش فارس، "علی الفرج " روز پنجشنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم اظهار داشت: خبرهای دریافتی از تصمیم رژیم سعودی برای احداث پایگاه های نظامی درخاک بحرین نشان دهنده نیات پلید و توطئه های خارجی علیه مردم بحرین است.

وی با اشاره به اظهارات مسئولان بحرینی درباره باقی ماندن نیروهای شورای همکاری خلیج فارس موسوم به "سپر جزیره " در بحرین گفت: این اظهارات نشان می دهد که رژیم عربستان و نه رژیم بحرین درباره ادامه حضور این نیروها در بحرین تصمیم گیری می کند و اگر آل سعود تصمیم بگیرد که این نیروها باید در بحرین بمانند، مسئولان بحرینی نمی توانند با آن مخالفت کنند.

این فعال سیاسی بحرینی افزود : ادامه حضور نیروهای سپر جزیره در بحرین نشان می دهد که رژیم آل خلیفه آماده سرکوب مردم درهر لحظه است و مسئولان این رژیم به مردم اجازه برگزاری هیچ تجمع و راهپیمایی را نخواهند داد وهیچ یک ازخواسته های آنان را برآورده نخواهند کرد.

الفرج اعمال محدودیت برای رسانه ها و اخراج خبرنگاران از بحرین را بخشی از تلاش رژیم این کشور برای سرپوش گذاشتن بر تجاوزگری خود علیه مردم از جمله سرکوب تظاهرکنندگان، بازداشت های کورکورانه سران سیاسی ، رهبران مخالف ، پزشکان و مهندسان از زمان شروع انقلاب این کشور در چهاردهم فوریه دانست.


5151

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 150423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =