۰ نفر
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۴

فیلم سینمایی «دزدان دریایی کارائیب: روی امواج بیگانه» اولین بار در دنیا روز شنبه در بخش خارج از مسابقه شصت و چهارمین جشنواره فیلم کن روی پرده رفت.

به گزارش خبرآنلاین، جانی دپ در چهارمین فیلم مجموعه سینمایی پولساز «دزدان دریایی کارائیب» بار دیگر به نقش کاپیتان جک اسپارو ظاهر شده است.

اسپارو سه سال پس از «دزدان دریایی کارائیب: در انتهای دنیا» به دنبال سرچشمه جوانی است و در همین حال می‌کوشد با احساسات خود نسبت به زنی به نام آنجلیکا (با بازی پنه‌لوپه کروز) که از مدت‌ها قبل او را می‌شناسد، کنار بیاید.

دپ پس از نمایش «دزدان دریایی کارائیب: روی امواج بیگانه» در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به کارتون‌هایی که به او در خلق و تکامل شخصیت اسپارو کمک کرد، گفت: «برای شاخص‌های کارتونی و شخصیت‌های آن احترام زیادی قائل هستم. آنها خیلی فراتر از آن‌چه ما در فیلم‌های زنده می‌توانیم، حرکت می‌کنند.»

او افزود: «حس می‌کنم با کاپیتان جک می‌توان این راه را همچنان ادامه داد. تا وقتی داستان‌ها و فیلمنامه‌ها عالی هستند و کارگردان‌هایی مانند راب مارشال داریم، همه چیز خوب است.»

«دزدان دریایی کارائیب: روی امواج بیگانه» : 20 مه (30 اردیبهشت)

جانی دپ در «دزدان دریایی کارائیب: روی امواج بیگانه»

پنه‌لوپه کروز بازیگر اسپانیایی برنده اسکار که سال 2001 در «Blow» با دپ همکاری کرد، گفت پس از بازی در آن فیلم زندگی‌نامه‌ای که درباره یک قاچاقچی مواد مخدر است، زبان انگلیسی‌اش خیلی بهتر شد و اینکه هنگام بازی در «روی امواج بیگانه» تمام مدت باید سعی می‌کرد مقابل اسپارو خنده‌اش نگیرد.

هرچند فیلم سه‌بعدی «روی امواج بیگانه»‌ در بخش مسابقه اصلی جشنواره حضور ندارد، اما تمام اعضای داوران این بخش به ریاست رابرت دنیرو به دیدن فیلم نشستند.

داستان فیلم تماشاگر را از خیابان‌های گلی شهر لندن در قرن هجدهم میلادی - جایی که آنجلیکا می‌کوشد برای سفری با کشتی خدمه جمع کند و اسپارو قرار است اعدام شود - به دریاها و جزایر کارائیب می‌برد. در این بین ما شاهد صحنه‌های اکشن بسیار و لحظه‌های خنده‌دار هستیم.

جفری راش، ایان مک‌شین، سام کلافلین و کیت ریچاردز گیتاریست گروه «رولینگ استون» از دیگر بازیگران «روی امواج بیگانه» ‌به تهیه‌کنندگی جری بروکهایمر هستند.

سه فیلم قبلی «دزدان دریایی کارائیب» شامل «نفرین مروارید سیاه»، «سینه مرد مرده» و «در انتهای دنیا» در مجموع حدود 7/2 میلیارد دلار در دنیا فروش داشتند. این فیلم از 20 مه در آمریکای شمالی اکران می‌شود.

شصت و چهارمین جشنواره فیلم کن 11 تا 22 مه (21 اردیبهشت تا اول خرداد) برگزار می‌شود.

خبرگزاری فرانسه / 14 مه / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 150992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =