قاچاقچیان چوب با چاقو به جان قرق‌بان‌ها افتادند/ تصاویر

فارس نوشت: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری گفت: قرق‌بانان توسط قاچاقچیان با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفتند که باهماهنگی مقام قضایی ضاربان دستگیر شدند و موضوع درحال بررسی است.

مجید ذکریایی امروز در شهرستان ساری، اظهار کرد: قرق‌بانان و نگهبانان شرکت فریم توسط قاچاقچیان با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفتند.

وی افزود: باهماهنگی مقام  قضایی ضاربان شناسایی و دستگیر شدند و پرونده قضایی تشکیل موضوع در حال بررسی است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری  بیان کرد: طی ماه‌های اخیر چندین مورد درگیری بین قاچاقچیان و ماموران و قرق‌بانان شاهد بودیم که منجر به زخمی شدن ماموران شده است.

قاچاقچیان چوب با چاقو به جان قرق‌بان‌ها افتادند/ تصاویر

ذکریایی اضافه کرد: این موضوع باب شده باتوجه به اینکه قرق‌بانان از سیستم دفاعی خوبی برخوردار نیستند قاچاقچیان درضورت تذکر ماموران با آنان درگیر شده و آنان را زخمی می‌کنند.

وی ادامه داد: معمولا نیروهای ما سعی می‌کنند با نرمی و ملایمت جلوی قاچاق و سوءاستفاده را بگیرند که مورد حمله و آسیب قاچاقچیان قرار می‌گیرند.

قاچاقچیان چوب با چاقو به جان قرق‌بان‌ها افتادند/ تصاویر

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و پیگیری ازطریق دستگاه قضایی این هشدار را به قاچاقچیان خواهیم داد که به شدت با این موارد برخورد خواهد شد.

۲۳۵۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1521358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =