شبکه ایران نوشت:

 پخش سریال طنز هر شبی «ساختمان پزشکان» از امشب در شبکه سوم سیما آغاز می‌شود.

این سریال که از اواسط سال گذشته در لوکیشنی حوالی نیاوران به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی محسن چگینی کلید خورد، همزمان با پایان تصویربرداری، از این هفته هر شب به جز پنجشنبه ها و جمعه‌ها ساعت 20:45 از شبکه سه پخش و روز بعد ساعت 14:30 تکرار می‌شود.

این سریال طنز قصه یک روانشناس به نام نیما افشار و مناسبات او با خانواده، دوستان و همکارانش را به تصویر می‌کشد. فیلمنامه‌ این سریال را مهراب قاسمخانی، مانی صدرایی، علیرضا ناظر فصیحی، حمید برزگر، امیر برادران، ایمان صفایی به سرپرستی پیمان قاسمخانی نوشته‌اند.

بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، شقایق دهقان، هومن برق‌نورد، هوشنگ حریرچیان، فرناز رهنما، امید روحانی، پروین قائم مقامی، رضا کریمی، اصغر حیدری، نعیمه نظام‌دوست، مونا فرجاد، مهدی صمدزاده، مجید شهریاری، محمد شیری، مرجان سپهری و سیروس ابراهیم زاده در این سریال بازی کرده​اند.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 152336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۴
    0 0
    این طور که معلومه پس از سالها با یه سریال طنز متفاوت طرفیم.آقای صحت با این کار نشون میده که حرفهای زیادی واسه گفتن داره.دیدن این سرال رو به همه توصیه میکنم.
  • امید IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۳
    0 0
    طنز متفاوت و حرف های تازه اقای صحت و نویسندگی عالی و اینا همه یه طرف بازی عالی اقای بهنام تشکر هم یه طرف.
  • بهاره قیاسی IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    سریال قشنگی بود خانم دهقان و بهنام تشکر خیلی قوی بازی کردند ولی قسمتهای اول بهتر از قسمتهای آخر بود. ولی در کل عالی بود. خیلی خندیدیم . خیلی هم به حال نیما غصه خوردیم.ممنون