۲ نفر
۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
گلر پرسپولیس در آستانه محرومیت

فارس نوشت: عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نسبت به رفتار دروازه‌بان پرسپولیس در جریان دیدار برابر ماشین سازی واکنش نشان داد.

حسین عبداللهی درباره اینکه آیا با توجه به تعطیلات پایان هفته، کمیته انضباطی فدراسیون گزارشی از اتفاقات دیدار شب گذشته آلومینیوم اراک مقابل تراکتور و اهانت حامد لک به توپ جمع‌کن دیدار دریافت خواهد کرد، اظهار داشت: این موضوع از دو حالت خارج نیست‌. یا ناظران بازی و داوران شخصا ناظر و شاهد تخلفی و مکلف به نوشتن آن‌ها در برگه گزارش بازی هستند یا اینکه آن را ندیده‌اند. به عنوان مثال بر اساس فیلم‌های منتشر شده الفاظی به کار برده شده که تخلف است. با استناد به همین فیلم‌ها کمیته انضباطی می‌تواند ورود کند و تصمیمات لازم را بگیرد. 

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه آیا تا پایان این هفته و قبل از برگزاری هفته بیست و نهم لیگ برتر جلسه این کمیته برای رسیدگی به تخلفات هفته بیست و هشتم برگزار می شود، گفت: این هفته که تمام شد و ما معمولا دوشنبه هر هفته جلساتی داریم. اگر گزارش ها به کمیته انضباطی آمده باشد، قرائت شده و نظر اعضا بیان و پس از آن تصمیمات لازم اتخاذ می شود. البته پس از دریافت گزارش‌ها باید به طرف فرصت دفاع بدهیم. یا باید شخصا او را به کمیته انضباطی دعوت کنیم یا اینکه بخواهیم با توجه به تخلف گزارش شده دفاعیه و جوابیه‌اش را ارسال کند و سپس تصمیم گیری شود.

وی درمورد احتمال صدور دستور موقت برای این تخلفات گفت: اگر نوعا تخلف شدید باشد و کمیته انضباطی تشخیص بدهد فردی صلاح نیست فعلا تیمش را در مسابقات همراهی کند، قرار دستور موقت صادر می‌شود. من هم صحبت های حامد لک در آن فیلم را شنیدم. اجازه بدهید اظهارنظر فردی نداشته باشم اما این حرف از ورزشکاری که در سطح تیمی پرطرفدار و ملی فعالیت دارد، ناپسند است و صحیح نیست. انتظار می‌رود او خودش را کنترل کرده و در استفاده از الفاظ دقت داشته باشد. درباره این پرونده هم هفته آینده تصمیم گیری خواهد شد.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1537321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    0 0
    حامد لک دروازه بان خوبی هست ولی همیشه حاشیه داشته. هنوز متوجه نیست در تیم بزرگی مثل پیروزی بیشتر باید مراقب رفتارش باشه
  • آسو IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    0 0
    اگه به حق باشه باید در بازی دربی محروم باشه مگر اینکه بازم بابا مسعود دست به کار بشه
  • مهدی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    0 0
    فحش هایی که این دروازه بان داد به توپ جمع کن اگر بازیکنی از استقلال میداد همون شب محروم میشد ولی متاسفانه...
  • آرزو IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    0 0
    پرسپولیس توی این چند سال اخیر که قهرمان شده هواداراش ندیدن و نشنیدن بازیکنا فحاشی کنن. چرا حامد لک متوجه نیست شرایط تیم توی این ۲ بازی اخیر چقدر حساس هست و نباید به تیم ضربه بزنه؟!
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    0 0
    موقعی کنعانی را محروم نکردند کار به اینجا کشید.واقعا خجالت آوره
  • مرتضي IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    0 0
    مثل فيلم كنعاني انشاالله ليگ تموم شد حكمش رو ميدن.فقط براي تيمهاي ديگر است كه شب همون بازي حكم رو صادر مي كنن.15 تا تيم يه طرف و يه تيم ديگه طرف ديگر.اونوقت عشق ميكنن كه ما خودمون جام ميگيريم.جام نميگيريد بهتون ميدن.
  • DE ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    0 0
    اگر بازیکن تیم دیگری بود ؛ مثل شهاب گردان برایش ابتدا حکم محرومیت فوری صادر می کردند ؛ و در جلسه ی کمیته ی انضباطی هم یک محرومیت چند جلسه ای ... آقایان ، هنوز جلسه ی رسیده گی به فحاشی کنعانی زادگان تشکیل نشده است !
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    0 0
    هر کاری میکنید که سپاهان قهرمان بشه
  • پرسپولیس IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    0 0
    بی ادب .
  • سعید زرتشت IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    0 0
    سلام حامد لک در حد پرسپولیس نیست هم ازنظرشخصیتی هم فنی دفاع مستحکم پرسپولیس باعث شد کلین شیث کند پایان فصل بهتر ردش کنن بره